Дитина за своєю природою – допитливий дослідник,
відкривач світу. Так нехай перед неювідкривається
чудовий світ у живих фарбах, яскравих і тремтливих
звуках, у казці та грі, у власній творчості, в красі, що
надихає її серце, в прагненні робити людям добро..."
Василь Сухомлинський

Методична робота закладу дошкільної освіти, спрямована на вивчення і впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії та методики розвитку, навчання і виховання дошкільників, а також оволодіння сучасною методологією, збагаченні досвіду педагогів новими прогресивними методами, впровадження новітніх розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій. Центром методичної роботи закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 18 є методичний кабінет.В наявності дитяча та методична література, законодавчі та нормативні документи, матеріал семінарів, свят та передового досвіду вихователів.
Впровадження в життя особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти вимагає від педагога професійної зрілості, майстерності, високої культури праці, психологічної грамотності, тому педагоги ЗДО № 18 приділяють велику увагу самоосвіті та професійному росту.

Завданням методичної служби є:

* Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
* Стимулювання творчого потенціалу;
* Підвищення педагогічної культури вихователів;
* Вдосконалення педагогічної майстерності;
* Розвиток спеціальних умінь та навичок;
* Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Базується на принципах методичної роботи:

· Педагогічна співпраця з вихователем

· Робота в режимі довіри, доброзичливості

· Творча атмосфера, стимулювання творчої активності

· Принцип допоміжне – регульованого контролю

· Надання вихователеві права вибору

· Системність методичних заходів

· Щоденна допомога

· Випереджальний характер методичної роботи.

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:
- курси підвищення кваліфікації;
- науково-практичні семінари;
- розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах;
- узагальнення досвіду педагогів.

Методична робота з кадрами:

* Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
* Курсова перепідготовка
* Атестація педагогів
* Наставництво
* Педради
* Семінари
* Консультації
* Колективні перегляди
* Робота творчої групи

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:
- круглий стіл, диспут, консультації;
- інтерактивні лекції;
- навчальні тренінги;
- семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп;
- вивчення структури та оснащення матеріального середовища;
- спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

Педагогічний колектив ЗДО №18 визначив перед собою такі завдання на 2022– 2023 н.р

Відповідно до закону України «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Освітньої програми для дітей від 2 до 6 (7) років «Дитина», листа Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 року № № 1/9-406«Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році», виходячи із аналізу позитивних та проблемних моментів при розв’язанні завдань поточного навчального року, враховуючи недоліки та досягнення, колектив закладу дошкільної освіти буде розглядати у 2021/2022 навчальному році наступні завдання

1. Продовжити роботу щодо реалізації освітнього напряму «Дитина в соціумі» БКДО, спрямованого на формування у дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їх участі у суспільно корисній справі громадянсько-патріотичного змісту.

2. Спрямувати роботу педагогічного колективу на щодо реалізації освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» БКДО, спрямованого на формування предметно-практичної компетентності дошкільників у процесі трудової діяльності.

3. Здійснювати методичний супровід впровадження в освітній процес інноваційних технологій. Підвищувати рівень культури педагогів у використанні мультимедійних засобів для самоосвіти та в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників.

4. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників розглядати як базисний компонент життєвої компетентності здобувачів дошкільної освіти. Планувати та реалізувати мовленнєві завдання в усіх формах життєдіяльності дошкільників. Створювати мовленнєві ситуації для формування культури українського мовлення та подолання наявних мовних порушень.

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ЗАКЛАД

Збереження та зміцнення здоров’я, формування здорового способу життя дошкільнят, активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки

Кiлькiсть переглядiв: 200

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.