Прогулянки і спостереження в літній період


/Files/images/lto_2020/2.jpg

Кожна прогулянка містить:

· спостереження, які формують конкретні знання, розвивають мислення, інтерес і любов до природи, почуття красивого;

· дидактичні ігри та експерименти, які дозволяють закріпити знання про навколишній світ у дитини, дають реальне уявлення про різні сторони досліджуваного об'єкта, про його взаємини з іншими об'єктами і з зовнішнім середовищем;

· рухливі ігри, які допомагають зняти розумове напруження від занять, виховують моральні якості;

· художнє слово, яке допомагає дітям пізнавати світ, розвиває допитливість.

· трудове виховання, яке допомагає оволодіти навичками і вміннями.

Зміст та форми організації праці залежать від погоди та пори року. Улітку відкриваються нові можливості для ознайомлення дітей з природою: в природі відбувається багато змін. Збільшується час перебування дітей на ділянці (до 3,5-4 годин), тому необхідно заздалегідь продумувати діяльність дорослих і дітей на прогулянці. Щоб організувати цікаві спостереження дітей, вихователям слід добре знати послідовність настання тих чи інших явищ, природу рідного краю, екологію рослин і тварин найближчого природного оточення.

Чудовим відпочинком у літній період, а також способом пізнання навколишнього світу і себе у ньому, стануть для дітей прогулянки-походи, екскурсії, цільові прогулянки. Природні умови подарують дошкільнятам масу вражень і будуть сприяти вдосконаленню руху. Кожній прогулянці-походу, цільової прогулянки та екскурсії передує попередня робота з дошкільнятами. Так, вихователь не тільки проводить цикл бесід, ігор, занять, на яких діти отримують необхідну інформацію, оволодівають спеціальними термінами, але й активізує знання правил дорожнього руху на випадок, якщо маршрут прогулянки-походу перетинає автомобільні дороги.

Перед проведенням прогулянки-походи, екскурсії, цільової прогулянки дошкільнятам повідомляється мета майбутньої діяльності, з тим, щоб викликати у них інтерес. Діти повинні знати, куди підуть, навіщо, що побачать. Починаючи з другої молодшої групи, проводять цільові прогулянки з виходом за межі ділянки дитячого саду: до водойми, на луг і т.д. На цих прогулянках малюків знайомлять з яскравими природними явищами.

На прогулянках вихователь може ознайомити дітей з тими явищами природи, уявлення про яких складається тривалий час. Один з видів занять з ознайомлення дітей з природою - екскурсія. Під час екскурсії дитина може в природній обстановці спостерігати явище природи, сезонні зміни, побачити, як людина перетворює природу у відповідності з вимогами життя і як природа служить людям.

Основна частина екскурсії - колективне спостереження. Тут вирішуються основні завдання. Вихователь допомагає дітям помітити та усвідомити характерні ознаки предметів і явищ. Це досягається використанням різних прийомів (питання, загадки, вірші, обследовательские дії, ігрові прийоми). Вихователь доповнює спостереження своєю розповіддю і поясненням. Корисно в процесі спостереження використовувати дитячу художню літературу. По закінченню основної частини треба дати дітям можливість задовольнити допитливість в індивідуальних і самостійних спостереженнях і збір природничого матеріалу.

Однак, даючи завдання зібрати матеріал, слід суворо обмежувати його кількість, щоб зосередити увагу хлопців тільки на певних рослинах або тваринних, крім того, вирішувати завдання дбайливого ставлення до природи.

Спостереження за живою природою
1. Спостереження за рослинами

На деревах і чагарниках - пишна і зелене листя. Діти розглядають листя різних дерев, відзначають, що вони різні за формою, розміром; розрізняють і називають кущі та дерева.

На луках, узліссях лісів, парках, садах - безліч різних квітів. Лугові квіти: кульбаба, звіробій, деревій, конюшина, ромашка, пижмо, дзвіночок.

Садові: півонія, флокс, гладіолус, настурція, троянда, айстра, жоржин.

У лісі багато ягід (їстівні - суниця, чорниця, малина, лохина; отруйні - вовче лико, вороняче око, паслін, бузина) і грибів (їстівні і неїстівні).

Люди заготовляють сіно, збирають урожай овочів, фруктів і ягід.

Спостереження проводяться з метою збагачення уявлень дітей про рослинах. Можна розповісти про цілющі властивості знайомих рослин, з яких отримують настій, чай, сироп, масло, порошок. Деякі цілющі трави можна посадити на ділянці, організувавши фитоогород або фитогрядку. Формується вміння звертати увагу на красу природи, вміння бачити красиве, захоплюватися ним. Діти вчаться берегти рослини, не м'яти, не рвати їх без потреби.

2. Спостереження за тваринами

Продовжувати роботу по ознайомленню з тваринами. Закріплювати уявлення, отримані дітьми навесні. Тварини піклуються про дитинчат, вчать добувати їжу, ховатися від ворогів.

Дорослому потрібно пояснити дітям, що у птахів і звірів настає відповідальна пора - виходжування потомства. Діти повинні знати, як поводяться тварини, як називають їх маму і тата. Молодші імітують рухи і голосові реакції тварин, старші перераховують.

Вихованцям слід пояснити, звідки беруться безпритульні тварини, чим вони небезпечні.

3. Спостереження за птахами

Влітку діти продовжують спостерігати птахів. Звертають увагу на те, як швидко літають птахи, полюючи на комах, відзначають як часто прилітають до гнізда з кормом для пташенят.

Вихователь розповідає про те, що птахи вигодовують своїх пташенят влітку комахами, таким чином допомагаючи зберігати рослини. Можна запропонувати знайти доказ корисності птахів (подивитися кору дерев, пошукати гніздо птаха, подумати і сказати, як і чим вона годує пташенят).

Обстежуючи дерева, діти зустрінуться зі слідами руйнівної роботи жуків-короїдів і дроворубів. Хлопці самі зроблять висновок: «Якщо не буде птахів, то ліс загине».

Треба попередити дошкільнят, що гнізда птахів чіпати не можна, інакше вони перестануть жити в них. У липні вихователь звертає увагу дітей на те, як поступово стихає спів птахів.

4. Спостереження за комахами

З'являється багато комах: метелик, коник, бджола, мураха, муха, жук, комар, бабка. Метелик, метелик, милуватися ними всім разом, розглядати їх будова тіл з допомогою лупи. Дати поняття «тендітна», метелик - «живий красивий квітка».

Милуючись разом з дітьми метеликами, дорослий може розповісти їм, чому крила метеликів маю різну забарвлення. Виявляється, вона допомагає комахам ховатися від ворогів. У метелика павичеве око на крилах великі плями (очі). Коли підлітає пташка, метелик розкриває крила, чим лякає птицю.

Зеленого коника важко помітити на зеленій траві, проте його добре чути здалеку. Чим же він «співає»? На правому надкрылье у нього знаходиться спеціальна перетинка. А на лівому - товста жилка з дрібними зубчиками. Коли ліве надкрылье треться про праве, виходить стрекочущий звук.

Запропонувати дітям послухати стрекіт цвіркуна, поспостерігати, як скаче і ховається в траві. Викликати у дітей добре ставлення до цього звичайного суті. Божа корівка, жук. При спостереженні використовувати лупу. Розглядати ніжки-павутинки, тріщинку на спинці, крильця. Формувати бажання милуватися і оберігати живі істоти, не завдавати їм шкоди. Влітку дітям і дорослим докучають неприємні «сусіди» - мухи, оси. Проте в природі немає нічого зайвого. Поясніть дітям, що мухи знищують гниючі рослинні і тваринні рештки, будучи санітарами. Оси приносять користь, поїдаючи шкідливих комах, в тому числі і кімнатних мух. Необхідно формувати у дітей дбайливе ставлення до комах.

Спостереження за неживою природою
1. Сезонні і погодні явища

Сонце світить яскраво. Дощі рідкісні, теплі, іноді - зливові, з блискавкою, громом і градом. Під час спостережень за дощем дітей підводять до розуміння причин різного характеру опадів взимку і влітку, їх залежності від температури повітря. Вихователь вчить дітей не боятися грози, але дотримуватися обережності, не ховатися під високими деревами під час грози.

Цікаво спостерігати ранкову і вечірню росу, туман, пояснювати причину їх утворення. На початку літа буває прохолодно, погода часто змінюється. З середини червня стає жарко. Показувати і уточнювати: погожий день, літній дощ. Пов'язувати сезонні умови з полегшеною одягом дітей. Прослуховування віршів сприяє барвистому сприйняття і підводить дітей до поняття - літо червоне. Показати яскраве сезонне явище - веселку.

Старші діти навчаються за окремими ознаками визначати стан погоди. Середина літа настає в липні, з моменту цвітіння липи. Липень - найспекотніший місяць року, часто бувають зливи, грози. У водоймі тепла вода, можна купатися. В серпні відбувається спад літа. Дні стоять теплі, але сонце вже не пече так сильно, як в липні. Закінчуються грози, з'являються прохолодні вітри, тумани. Вода у водоймах остигає. Для того, щоб показати дітям, що влітку буває найдовший день, продовжують спостереження за часом сходу і заходу сонця, які проводяться в різні сезони.

На прогулянках спостерігають за висотою стояння сонця. В підготовчій групі, визначаючи висоту сонця, можна поспостерігати за тінню від предметів, від самих дітей вранці, коли сонце ще не зійшло високо, і вдень, коли сонце майже над головою, виміряти довжину тіні.

Для спостережень необхідно вибрати відкрите зручне місце, увіткнути в землю палицю і спостерігати за тінню, яку відкидає стоїть вертикально палиця, освітлена сонцем. Діти помічають, що чим вище піднімається сонце, тим коротші тінь від палиці. На основі знайомства з народними прикметами діти вчаться помічати зміни в природі, прогнозувати стану погоди.

2. Вода, пісок, глина, камінчики, черепашки

Даються дітям під контролем дорослого. Уявлення про властивості цих природних матеріалів уточнюються, поглиблюються і закріплюються в процесі організованих спостережень і самостійної діяльності дітей. Найактуальнішими і улюбленими іграми в літній період є ігри з водою та піском.

3. Спостереження за працею дорослого

Продовжувати роботу, включаючи дітей до виконання трудових дій вихователя. Спонукати дітей брати участь в збиранні врожаю.

4. Спостереження за життям вулиці

Цільові прогулянки. Відзначити, що на вулицях можна побачити поливальні машини, багато машин легкових і вантажних. Відзначити, що треба бути обережним. Ще раз поговорити про світлофорі. В процесі спостережень вихователь повинен учити дітей бачити очарованье природних куточків свого рідного краю, щоб аромат квітів дитинства, батьківщини вони зберегли в своїй пам'яті на все життя.

Під час занять необхідно постійно нагадувати, що потрібно охороняти природу, дбати про неї - так в ранньому віці формуються основи екологічного виховання. Розкриваючи ознаки неживого (не росте, не живе, не дихає), вихователь порівнює об'єкти неживої та живої природи: всі тварини, рослини потребують догляду - вони ростуть, живуть. Ігри на прогулянці.

Влітку гра займає велике місце в житті дітей. Близькість до природи, сонце, тепло, перебування на повітрі - все це створює позитивний емоційний настрій і підсилює тягу до гри. Нові яскраві враження збагачують зміст дитячих ігор. Велика кількість різноманітного природного матеріалу - піску, води, шишок, гілочок, жолудів, камінців тощо - сприяє розвитку творчого задуму в грі, здійснення задуманого сюжету.

Тематика ігор влітку значно багатше і різноманітніше. Особливо важливо влітку використовувати гру для створення у дітей гарного настрою, почуття задоволеності, бадьорості, адже це запорука здоров'я, гарного відпочинку та повноцінного розвитку дитини. Важливою передумовою для організації ігрової діяльності є створення середовища.

На групових ділянках створюються умови для всіх видів ігор. Розміщуючи на ділянці різні споруди і пристосування для ігор, необхідно залишити просторий майданчик для вільної діяльності дітей, рухливих ігор та ігор з моторними іграшками.

З великим задоволенням діти грають в сюжетно-рольові ігри в затишних альтанках, під навісами, в будиночках. Добре мати на групових ділянках нескладні конструкції - літак, ракета, автобус та ін. Особливого обладнання і місця вимагають гри з водою і піском - пісочниця з навісом і кришкою, ємності для води, іграшки для гри з піском. Пісок вимагає систематичного догляду: його потрібно щодня копати, поливати, очищати від сміття. Діти люблять грати «в театр». Для цього добре мати ширму з красивими яскравими фіранками і місце, де можна розмістити ширму і столик для іграшкових декорацій і персонажів.

Влітку особливо важливо стежити за чистотою іграшок і матеріалів - їх необхідно щодня мити. Організовуючи ігрову діяльність дітей протягом дня, слід враховувати погоду. У спекотну погоду діти повинні грати в спокійні ігри. Проводити їх потрібно в затінених місцях ділянки. В цей час гарні ігри з водою, пускання мильних бульбашок, настільні ігри. У похмурі дні повинно бути більше рухливих спортивних ігор.

Важливо викликати інтерес дітей до всіх видів ігор, так як різноманітність ігор і їх розумне поєднання сприяють різнобічному розвитку. Протягом усього літа діти з задоволенням приймають участь у пропонованих дорослим рухливих іграх, які несуть у собі великий емоційний потенціал і зміцнюють здоров'я малюків.

Праця

У літній період дітям пропонують виконувати трудові дії різної мотивації: -допомога дорослому (допоможемо двірнику полити квітник) -турбота про якійсь живій істоті (погодуємо птахів, кроликів) -спорудження будівель з метою розгортання казкових сюжетів (по казці «Теремок» іт. д.) - прикраса ділянки (красиві прапорці, квіти і т.д.) -робота на городі (полив, прополка, розпушування) -робота в квітниках (полив, прополка, розпушування, збір насіння)

Вихователям також важливо донести до батьків інформацію про широких можливостях провести літо з дитиною цікаво і корисно, при цьому зберігши його здоров'я і залишивши яскраві враження від минулого відпочинку. Розмовляючи з батьками вихованців, необхідно показати, що літо - це найкращий час для розвитку і виховання дітей і важливо не втратити ті можливості, які вона надає.

Різноманітна діяльність і нові враження чекають дитину і в рідному місті, і за його межами, і в закордонних поїздках. Тому необхідно підготувати батьків до активного пізнавального спільного відпочинку з дітьми, у процесі якого так важливо помічати незвичайне у звичайному.

При цьому потрібно не тільки побачити цікаве явище, але і зуміти пояснити дитині, зберегти в пам'яті дитини на все життя, як яскравий спогад дитинства. Дані форми роботи дозволяють формувати у дітей навички поведінки на природі, розвивати здібності дивуватися і дивувати, виховувати зацікавлене та дбайливе ставлення до навколишнього середовища, знайомити з пам'ятками рідного міста.

/Files/images/lto_2020/1.png

ПЛАН РОБОТИ вихователя – методиста

Петрухіної Тетяни Анатоліївни

на час карантину

з 04 травня по 29 травня 2020 року

№ п/п Зміст роботи Термін Посилання
4 травня 2020 року
1 Консультація для педагогів «Що треба знати про коронавірус». 8.30 9.30 https://www.pedrada.com.ua/article/2755- shcho-treba-znati-pro-koronavrus
2 Методична година: Дистанційне навчання педагогів під час карантину. 9.30 11.30
3 Індивідуальні консультації для педагогів по складанню планів роботи дистанційного навчання на травень 2020 р. 11.30 13.30
4 Розміщення планів педагогів на вебсайті закладу. 13.30 15.42
5 травня 2020 року
1 Розміщення на сайті садочка інформацію про «Про запобігання поширенн на території України коронавірусу COVID-19» 8.30 11.30
2 Перегляд новинок періодичної преси та методичної літератури на допомогу педагогічним працівникам та батькам. 11.30 15.42 мережа INTERNET
6 травня 2020 року
1 Консультація для педагогів: «Як розважити дитину під час карантину – Розвиток дитини» Візьміть до уваги кілька ідей. (Які поради надати батькам під час перебування дітей в дома). 8.30 10.30 childdevelop.com.ua› leisure
2 Переглянути на освітньому проекті «НА УРОК» інтернет–конференцію «Інтернет ресурси у навчальному процесі». 10.30 15.42 m.facebook.com› story
7 травня 2020 року
1 Активізувати педагогів для проведення систематичної інформаційно-просвітницької роботи серед батьків та дітей щодо заходів особистої і громадської профілактики коронавірусу, необхідним своєчасним зверненням за медичною допомогою. 8.30 9.30
2 Консультація для педагогів «Економіка для дошкільнят». 9.30 11.30
3 Онлайн анкетування педагогів: Виявлення пропозицій для складання річного плану роботи ЗДО на 2020 – 2021 н.р. 11.30 13.30
4 Перегляд новинок періодичної преси на допомогу педагогічним працівникам. 13.30 15.42 мережа INTERNET
8 травня 2020 року
1 Консультація педагогам «Інтернет ресурси у навчальному процесі». 8.30 9.30 https://youtu.be/XlQan6UhIK4
2 Ознайомлення педагогів з програмою соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлотон». 9.30 13.30 https://youtu.be/lJIuzMZ7F2Q
3 Підбір ігор економічного змісту. 13.30 15.42 https://youtu.be/k84RKvLENOk
11 травня 2020 року
1 Консультація педагогам «Як підготувати дитину до шкільного життя» 8.30 9.30 https://naseminar.com.ua/seminar/608- yak-pdgotuvati-ditinu-do-shklnogo-jittya-1-godina
2 Методична година: Дистанційне навчання педагогів під час карантину. 9.30 12.00
3 Ознайомлення з програмою: «Впевнений старт: середній дошкільний вік». 12.00 13.30 vseosvita.ua › Бібліотека › Дошкілля
Розміщення планів педагогів на вебсайті закладу. 13.30 15.42
12 травня 2020 року
1 Консультація для батьків «Батьківська єдність - важливий закон виховання». 8.30 10.30 ucoz.com › publ › konsultaciji › batkivska_edni..
2 Консультація практичному психологу щодо підготовки матеріалів для діагностики готовності дітей старшого дошкільного віку до школи. 10.30 13.30
3 Розмішення на сайті дитячого садочка інформаційного ролику «Дізнайся про свою силу» в якому розповідають про безпеку дітей під час карантину. У відео популярні анімовані персонажі закликають слухатися порад дорослих і самим допомогти їм. Такі ролики покликані допомоти освітянам і батькам убезпечити дітей та розповісти їм про важливу тему. 13.30 15.42 https://www.pedrada.com.ua/news/5359- nformatsyn-roliki-dlya-dtey
13 травня 2020 року
1 Пам’ятка для педагогів: Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками. 8.30 10.30
2 Презентація інтернет ресурсів для дистанційної роботи педагогів під час карантину. 10.30 13.30 https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=yOHgXpf_K8A
3 Поновлення матеріалами папки «Консультації для батьків». 13.30 15.42
14 травня 2020 року
1 Методична година: «Про НУШ для працівників закладів дошкільної освіти». 8.30 12.30
2 Робота з фаховими видання: актуальність та новизна в дошкільній освіті щодо наступності. 12.30 15.42
15 травня 2020 року
1 Пам’ятка для педагогів «5 типів висловлювань для підтримки дітей». (Для підтримки дітей із родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб) 8.30 10.30
2 Консультація для батьків «Яку діяльність запропонувати дошкільнику під час карантину». 10.30 12.30
3 Індивідуальна консультація для педагогів: Рекомендації МОЗ щодо зниження ризику на інфікування COVID-19 12.30 15.42 https://www.pedrada.com.ua/news/5359- nformatsyn-roliki-dlya-dtey.
18 травня 2020 року
1 Складання плану роботи закладу дошкільної освіти над науково – методичною темою на 2020 – 2025 рр. 8.30 12.30
2 Огляд періодичних фахових видань, новинок методичної літератури та інтернет ресурсів. 12.30 14.00
Розміщення планів педагогів на вебсайті закладу. 14.00 15.42
19 травня 2020 року
1 Підготування подання на педагогів, які будуть проходити курси підвищення кваліфікації в 2021 році. 8.30 9.30
2 Надання індивідуальних консультацій з самоосвіти педагогів. 9.30 13.30
3 Аналіз роботи по забезпеченню наступності у співпраці ЗДО та школи на 2019-2020 н.р. 13.30 15.42
20 травня 2020 року
1 Пам’ятка для педагогів: «Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів» 8.30 10.30
2 Перегляд вебінару: «Підвищення кваліфікації: якість, актуальність та доступність» 10.30 15.42 https://www.pedrada.com.ua/article/2743- pdvishchennya-kvalfkats-yakst-aktualnst-ta- dostupnst
21 травня 2020 року
1 Перегляд вебінару на порталі на урок: «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» 8.30 10.30
2 Оновлення Батьківської сторінки на сайті дитячого садка – «Малюк іде до дитсадка»; «Співпраця без конфліктів», «Культивуємо спілкування без тиску». 10.30 15.42
22 травня 2020 року
1 Опрацювання нормативних документів. 8.30 11.30
2 Підготувати протоколи медико – педагогічного контролю. 11.30 13.30
3 Індивідуальні консультації для педагогів, як організувати дистанційне навчання вихованців 13.30 15.42
25 травня 2020 року
1 Провести контроль щодо підготовки групових батьківських зборів (відповідно до річних планів роботи вихователів груп). 8.30 11.30
2 Перевірити забезпечення виконання нормативних документів з охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей вихователями. 11.30 14.00
3 Розміщення планів педагогів на вебсайті закладу. 14.00 15.42
26 травня 2020 року
1 Підготовка матеріалів для проведення моніторингу життєдіяльності дітей дошкільного віку. 8.30 11.30
2 Методична година: Опрацювати Постанову КМУ від 21 серпня 2019 року «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково – педагогічних працівників 11.30 15.42
27 травня 2020 року
1 Надавати консультативну методичну допомогу вихователям з питань охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей. 8.00 10.00 http://duymovochka-dnz.at.ua/index/obzhd/0-152
2 Діагностично-прогностична роботаз педагогами: «Гуртуємо команду» (Чи все гаразд у нашому колективі?). 10.00 12.00
3 Проінформувати вихователів про вебінар «Як підготувати дитину до шкільного життя». 12.00 15.42 https://naseminar.com.ua/seminar/608- yak-pdgotuvati-ditinu-do-shklnogo-jittya-1-godina
28 травня 2020 року
1 Розмішення на сайті закладу консультації для батьків «Яку діяльність запропонувати дошкільнику під час карантину»
2 Методична година: «Про НУШ для працівників закладів дошкільної освіти»
3 Провести на сайті дитячого садка анкетування батьків з метою вивчення інтересів дошкільників – майбутніх першокласників
29 травня 2020 року
1 Розмістити пам’ятку для батьків на сайті закладу «Коли вдома особлива дитина що робити?»
2 Підготовка матеріалів до проведення батьківських зборів на базі ЗДО з питання «Готовність до школи. Що ми розуміємо?» http://duymovochka-dnz.at.ua/index/vebinari/0-149
3 Інформаційне повідомлення для педагогів: «Порядок реагування на випадки булінгу»



Перелік дитячих сайтів на допомогу батькам:

https://sashkaua.ucoz.ua/ «Вірші», «Казки» та «Оповідання», ви маєте можливість почитати вірші, казки та оповідання для дітей різних авторів.

http://posnayko.com.ua/ Журнал "Пізнайко":вірші, казки, творчість.https://www.solnet.ee/Розвиваючі, навчальні ігри для самих маленьких та ще багато цікавого і для батьків.

http://edugames.rozumniki.ua/ Навчальні програми для дошкільнят та дітей молодшого шкільного віку з інтерактивними вправами, веселими анімованими персонажами, яскравими сюжетами та звуковим супроводом.

https://childdevelop.com.ua/ Завдання на логічне мислення, підготовка руки до письма.

http://detsky-mir.com/ Завдання для дітей різного віку, аудио книги, підготовка до школи, творчість.

http://www.raskraska.com/ Розмальовки для дітей, безкошковно роздрукувати, скачати, розмалювати онлайн.

Батькам на замітку: кілька ідей, чим зайнятися з дитиною під час карантину

/Files/photogallery/0001.jpg

Поки в Україні запровадили карантин і діти залишилися вдома з батьками, важливо зрозуміти, чим можна зайняти дитя, щоб усім було комфортно.

Окрім перегляду мультфільмів та читання книг, можна пограти в розвивальні ігри або стати «веселим листоношею»:

Підготуйте з дитиною гарні малюнки для кожного адресата – бабусі, тітки чи друзів.

Поки дитина зайнята малюванням, обдзвоніть адресатів і дізнайтеся, чи будуть вони вдома, попередьте про прихід – нехай приготують символічну нагороду «листоноші», наприклад, цукерку або фрукт. Якщо у вас є автомобіль, то буквально за кілька годин ви встигнете розвести листівки багатьом знайомим – тільки ніде не затримуйтеся.

Організуйте гру «У пошуках скарбу»

/Files/photogallery/0002.jpg

Намалюйте на аркуші А4 карту, наприклад, дитячого майданчика з позначенням «Скарб». Поки дитина не бачить, заховайте в цьому місці маленький сюрприз.

Лист з картою порвіть на рівні частини (наприклад, на 4 або 6). Придумайте змагання, як дитині заслужити фрагмент карти, наприклад, загадуйте загадки.

Після того, як маленикий шукач скарбів збере всі частини карти, він зможе їх зкласти і знайти ваш сюрприз.

Опануйте незвичні способи малювання

Малюйте відбитками пальців.Для цього треба шматочки губки, фарби, вода, пензлик, ручки, олівці чи фломастери. Спочатку нанесіть фарбу на губку пензликом. Потім притисніть до неї пальчик. Усе – на папері можна залишати кольоровий відбиток.

/Files/photogallery/0004 (2).jpg

Помалюйте мильними бульбашками.У мильний розчин (вода, мило, шампунь) додайте акварельної фарби або харчового барвника будь-якого кольору.

Візьми соломинку і дуньте через неї в мильну воду, створюючи якнайбільше бульбашок. Візьміть папір та легенько прикладіть його зверху до бульбашок.

Дайте просохнути. Щоб зробити папір ще яскравішим, прикладіть його до бульбашок на воді різних кольорів.

/Files/photogallery/0004 (1).jpg

Малюйте«дмухавки». Зробіть на папері ляпку. Дмухніть на неї фарби через соломинку в різних напрямках. А пальчиком чи пензликом можна домалювати все інше.

/Files/photogallery/0005.jpg

Також разом з дитиною можна поскладати пазлиабо разом виростити рослинку, до прикладу з кісточки лимона чи апельсина. Дитина щодня доглядатиме за нею та їй не буде нудно сидіти удома.

/Files/photogallery/0006.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 189

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.