Індивідуальний план роботи

вихователя групи раннього віку Сидоренко О.Б.
на час карантину 01.06 - 05.06.2020 (дистанційний режим)
І тиждень: «Гарно нам в садку живеться»
День тижня Види роботи Посилання
Понеділок 01.06 1. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Нейропсихологічна гра "Роби як Лорі" (повтори, якщо зможеш)

2. Художня-продуктивна діяльність
Тема: Міжнародний день захисту дітей Малювання-Вивчаємо кольори
https://youtu.be/nWK56OV5CBQ

https://youtu.be/Pefd6cVm5dk

https://youtu.be/W0M8IljuUoI
Вівторок 02.06 1. Художня-продуктивна діяльність (музична діяльність) Тема: Пісня Про Літо - Дитячі Пісні https://youtu.be/_VjBLOzz7T8
Середа 03.06 1. Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: Фізкультхвилинка Райдуга
https://youtu.be/t7FLa2FF2AI
Четвер 04.06 1.Художня-продуктивна діяльність (ліплення) Тема: М'ячики https://youtu.be/L2s8NtZfbNA
П’ятниця 05.06 1.Художня література
Тема: Мама сонечко в сім"ї, ми промінчики її
https://youtu.be/rkMqT-CK-gY

Індивідуальний план роботи

вихователя групи раннього віку Сидоренко О.Б.
на час карантину 04.05 - 29.05.2020 (дистанційний режим)
18.05.-22.05.2020 Тема III тижня: «Квітучі дерева»
25.05.-29.05.2020 Тема IV тижня: «Комахи навесни»
Дата Види роботи Посилання
18-25.05.-25.05.2020
1. Ознайомлення з природним довкіллям + розвиток мовлення
Тема: Які дерева навесні

2. Здоров’я та фізичний розвиток


3. Складання індвідуального плану на тиждень.
https://youtu.be/rFEKFHk3wD4

https://youtu.be/tHzi5VwpBqo
19-26.05-26.05.2020 1. Ознайомлення із соціумом
Тема: Де ховається сонечко

2. Образотворча діяльність:
Малювання
Тема: Квітуче дерево

3.Розробити пам'ятку для батьків : «Безпечна поведінка вдома і на вулиці».».
https://youtu.be/19QeK40DFvs

https://youtu.be/6MnyRIJJ3rU
20-27.05-27.05.2020 1. Сенсорний розвиток + образотворча діяльність: аплікація (накладання) Тема: Яблуневий цвіт

2.МУЗИЧНІЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника

3. Виготовити дидактичну гру: «Як правильно сортувати сміття?».
https://youtu.be/iZdRzfjHniE
21-28.05-28.05.2020 1. Сенсорний розвиток + конструювання
Тема: Промінці у сонечка (довгі, короткі лінії)

2. Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: На квітучій галявині

3. Індивідуальне спілкування з батьками про стан вихованців.
https://youtu.be/6o_jX424LXs

https://youtu.be/kq8nD8ZfBZI
22-29.05-29.05.2020 1.Культура мовленнєвого спілкування
Тема: Читання вірша
О. Пчілки «Метелик»


2.Музична діяльність -за планом муз.керівника

3. Упорядкування папки по роботі з безпеки життєдіяльності. Оновлення матеріалу.
Метелик О. Пчілка

Малюки бігають, стрибають,
Далі весело гукають:
— Ах, метелик!.. Подивися!..
Ось він, ось він метушиться!
Та який же гарний, гожий,
Наче квітка, прехороший!

https://youtu.be/pkGoC3fgacQ

https://youtu.be/fkLTiihMbHQ

18-25.05.2020

Види роботи Посилання
1. Ознайомлення з природним довкіллям + розвиток мовлення
Тема: Які дерева навесні

2. Здоров’я та фізичний розвиток
https://youtu.be/rFEKFHk3wD4


https://youtu.be/tHzi5VwpBqo
19.-26.05.2020
Види роботи Посилання
1. Ознайомлення із соціумом
Тема: Де ховається сонечко

2. Образотворча діяльність:
Малювання
Тема: Квітуче дерево
https://youtu.be/19QeK40DFvs

https://youtu.be/6MnyRIJJ3rU
20.-27.05.2020
Види роботи Посилання
1. Сенсорний розвиток + образотворча діяльність: аплікація (накладання)
Тема: Яблуневий цвіт

2.МУЗИЧНІЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника
https://youtu.be/iZdRzfjHniE
21.-28.05.2020
Види роботи Посилання
1. Сенсорний розвиток + конструювання
Тема: Промінці у сонечка (довгі, короткі лінії)

2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: На квітучій галявині
https://youtu.be/6o_jX424LXs

https://youtu.be/kq8nD8ZfBZI
22.-29.05.2020
Види роботи Посилання
1.Культура мовленнєвого спілкування Тема: Читання вірша О. Пчілки «Метелик»
2.Музична діяльність -за планом муз.керівника
Метелик О. Пчілка
Малюки бігають, стрибають,
Далі весело гукають:
— Ах, метелик!.. Подивися!..
Ось він, ось він метушиться!
Та який же гарний, гожий,
Наче квітка, прехороший!

https://youtu.be/pkGoC3fgacQ

https://youtu.be/fkLTiihMbHQ
Тема I тижня (04.05.-08.05): «Добре-погано»
Тема II тижня (12.05.-15.05): «Квітучі дерева»
Дата Види роботи Посилання
04.05
1. Складання плану роботи на тиждень згідно з перспективним плануванням.

2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ+ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Тема: Гра "Можна - не можна". Як поводитися в природі? Бережливе ставлення до природи

3.ЗДОРОВЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Весела дитяча пісня "Ціпоньки"

4.Самоосвіта .Консультація для педагогів: «Методики раннього розвитку дітей».
https://youtu.be/qu6UR5MfnX8




https://youtu.be/Xn1uMMMKSrQ






Онлайн, інтернет ресурси
5.05-12.05.2020 1. Ознайомленняіз соціумом
Тема: Весняні квіти

2. Образотворчадіяльність: Малювання
Тема: Квітуче дерево

1. Складання плануроботи на час карантину
https://youtu.be/cDSqCYld_Jk


https://youtu.be/6MnyRIJJ3rU

6.05-13.05.2020 1. Сенсорний розвиток +образотворча діяльність: аплікація (накладання)
Тема: Кольори для дітей

2. Музичнадіяльність -за планом муз.керивника3. Самоосвіта. Робота в мережі інтернет на сайті«Всеосвіта».
https://youtu.be/47WtIGtC7WI

https://youtu.be/B3eYb4e6Ubc
7.05-14.05.2020 1. Сенсорний розвиток +конструювання
Тема: Геометричні фігури для дітей (Веселі м'ячики)

2. Здоров’я тафізичний розвиток
Тема: Рухлива гра "Сонечко і Дощик"

3. Індивідуальнеспілкування з батьками про стан вихованців.
https://youtu.be/tQ3T0lp8oYI


https://youtu.be/nATN1XE49H4
8.05-15.05.2020 1. Культурамовленнєвого спілкування
Тема: Ріпка - українська народна казка

2. Музичнадіяльність -за планом муз.керивника

3. Упорядкування папки по роботі з батьками.
https://youtu.be/A1uKf6299-c
04.05.2020
Види роботи Посилання
1.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ+ РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Тема: Гра "Можна - не можна". Як поводитися в природі? Бережливе ставлення до природи

3.ЗДОРОВЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Весела дитяча пісня ЦІПОНЬКИ
https://youtu.be/qu6UR5MfnX8


https://youtu.be/Xn1uMMMKSrQ
05.05.2020 - 12.05.2020
Види роботи Посилання
1.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ
Тема: Весняні квіти

2.МАЛЮВАННЯ
Тема: Квітуче дерево
https://youtu.be/cDSqCYld_Jk

https://youtu.be/6MnyRIJJ3rU

06.05.2020 - 13.05.2020

Види роботи Посилання
СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК+ АПЛІКАЦІЯ(накладання)
Тема: Кольори для дітей.
https://youtu.be/47WtIGtC7WI

https://youtu.be/B3eYb4e6Ubc
МУЗИЧНІЙ РОЗВИТОК
за планом муз.керивника
Дидактичні ігри фото

/Files/images/foto/sidorenko/605/1.jpg /Files/images/foto/sidorenko/605/2.jpg /Files/images/foto/sidorenko/605/3.jpg /Files/images/foto/sidorenko/605/4.jpg

07.05.2020 - 14.05.2020

1. СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК+КОНСТРУЮВАННЯ
Тема:Геометричні фігури для дітей (Веселі м'ячики)

2.ЗДОРОВЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Рухлива гра "Сонечко і Дощик"

3. Поради для батьків: «Як знизити ризик інфікування коронавірусом»
https://youtu.be/tQ3T0lp8oYI

https://youtu.be/nATN1XE49H4

/Files/images/foto/sidorenko/0705/3.jpg /Files/images/foto/sidorenko/0705/4.jpg

08.05.2020 - 15.05.2020

1.КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ (театралізація)
Тема: Ріпка - українська народна казка

2.МУЗИЧНІЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керивника
https://youtu.be/A1uKf6299-c

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ

30.04.2020 Морські мешканці для найменших | Вивчаємо Підводний Світ з Малюками https://youtu.be/DFLT1jXHSUg

29.04.2020 Консультація для батьків

/Files/images/foto/sidorenko/29/1.jpg

28.04.2020 Посилання на мультфільми для перегляду дітей про весну. Пригоди Каю. Привіт, весно! https://youtu.be/ieFSGv9DTo0 Пригоди Лунтика. Весна https://youtu.be/EgXqWqPZfiQ

27.04.2020 "Ігри на розвиток дрібної моторики пальців рук" https://www.youtube.com/watch?v=qobeBSwUSO8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1UMjUlK-rLxUNd4pDCt1rLJVtwuOG9jDB-yerd2fLDMdsR7XKwwa_lcpE

24.04.2020. МАМАВООК.com.ua "Казки Михайла Стельмаха" Велика підбірка для дітей.

23.04.2020 radiotrek.rv.ua "Шість великодніх мультфільмів для дітей"

22.04.2020 YouTube Дітям - Мультики украінською мовою "Вивчаємо комах" radiotrek.rv.ua

21.04.2020 "Екологічне виховання"

/Files/images/foto/sidorenko/2/1а.jpg /Files/images/foto/sidorenko/2/1.jpg /Files/images/foto/sidorenko/2/2.jpg /Files/images/foto/sidorenko/2/3.jpg /Files/images/foto/sidorenko/2/6.jpg

17.04.2020 YouTube канал для дітей Творча сорока «Обривна аплікація Великоднє яйце»

16.04.2020 Поняття про орієнтування в просторі https://youtu.be/jY8isHaRZeU

15.04.2020 "Як навчити дитину справедливості"

/Files/images/foto/sidorenko/15/Screenshot_20200413-101728_Facebook.jpg /Files/images/foto/sidorenko/15/Screenshot_20200413-101736_Facebook.jpg /Files/images/foto/sidorenko/15/Screenshot_20200413-101744_Facebook.jpg /Files/images/foto/sidorenko/15/Screenshot_20200413-101747_Facebook.jpg /Files/images/foto/sidorenko/15/Screenshot_20200413-101751_Facebook.jpg

14.04.2020 Консультація для батьків "Вербна неділя: значення свята, традиції та прикмети"

/Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200413-100851_Viber.jpg /Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200413-100858_Viber.jpg

/Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200413-100911_Viber.jpg /Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200413-100904_Viber.jpg

13.04.2020 Мультики українською мовою - геометричні фігури для дітей. Пізнавальний мультик допоможе дитині цікаво і з користю провести час і запам'ятати геометричні фігури https://youtu.be/6osbEidRweo

10.04.2020 Як боротися з дитячою істерикою

/Files/images/foto/sidorenko/1/20200403_143040.jpg /Files/images/foto/sidorenko/1/20200403_143123.jpg /Files/images/foto/sidorenko/1/20200403_143139.jpg

09.04.2020 Кращі дитячі ігри для примішень

/Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200404-143624_Viber.jpg /Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200404-143637_Viber.jpg /Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200404-143642_Viber.jpg /Files/images/foto/sidorenko/Screenshot_20200404-143647_Viber.jpg

08.04.2020 Безпека дітей - у наших руках

/Files/images/foto/bezpeka/20200406_123456.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123326.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123348.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123407.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123425.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123440.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123513.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123529.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123543.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123602.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123617.jpg /Files/images/foto/bezpeka/20200406_123631.jpg

07.04.2020 Заохочення дітей до самовиховання казкою

/Files/images/foto/1.jpg /Files/images/foto/2.jpg /Files/images/foto/3.jpg /Files/images/foto/4.jpg /Files/images/foto/5.jpg /Files/images/foto/6.jpg /Files/images/foto/7.jpg /Files/images/foto/8.jpg /Files/images/foto/9.jpg

06.04.2020 "Що таке коронавірус і як його уникнути"

5 основних речей, які мають знати батьки про коронавірусну інфекцію COVID-19 та про те, як реагувати, щоб убезпечити свою родину від хвороби. Про це розповідають Міністерство освіти і науки України разом з Міністерством охорони здоров’я сьогодні, 12 березня 2020 року. “Уряд оголосив загальнонаціональний карантин до 3 квітня. Однак ми розуміємо, що просто не ходити до школи чи іншого закладу освіти – недостатньо. Важливо, щоб батьки знали, як діяти в ситуації карантину та від чого берегти дітей. Тому така інформація зараз дуже потрібна”, – розповіла заступниця Міністра освіти і науки України Любомира Мандзій.

ПЕРШЕ. Інфекція передається переважно повітряно-крапельним шляхом від зараженої людини або через дотик до забруднених поверхонь.

ЩО РОБИТИ: попросити дітей не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, нагадувати дітям про обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук), попросити дітей утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки, просити дітей уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується, посилити вимоги до вологого прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення, важливо уникати місць масового скупчення людей

ДРУГЕ. Симптоми інфекції: кашель, біль у горлі, риніт, лихоманка, утруднене дихання, сухий кашель, чхання, біль у грудині; у деяких випадках – діарея або кон'юнктивіт. У складних випадках інфекція може викликати пневмонію. У деяких випадках ця хвороба може бути смертельною, однак переважно це відбувається з людьми середнього чи похилого віку, що мають супутні захворювання.

ЩО РОБИТИ: у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря.

ТРЕТЄ. Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу? Мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук, під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя, не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними, не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження

ЧЕТВЕРТЕ. Маски не допомагають убезпечити себе від вірусу, вони допомагають лише в тому разі, коли маску носить хвора людина.

П’ЯТЕ. Наразі не існує жодних ліків для лікування чи запобігання коронавірусу. Будь-які пропозиції в Інтернеті про вакцини чи ліки – неправда.

/Files/images/golovna/5e6a5c3589391829235565.png

Консультація для батьків

Психологічні особливості дітей 2-3 року життя

Третій рік життя є переломним у розвитку дитини. Саме у цей період відбуваються якісні зміни психіки дитини, що забезпечують поступовий перехід малюка у активну та діяльну особистість. Темп фізичного розвитку на третьому році життя уповільнюється. У середньому за рік маса тіла збільшується на 2 кг. (на кінець року дитина важить 14,8-15 кг.), а зріст – на 7-8 см. (у три роки зріст малюка становить 95-96 см.). Збільшуються фізичні можливості дитини. Так, удосконалюється діяльність нервової системи, тому період активного неспання тепер складає 6–6,6 годин. При цьому діти легко збуджуються та швидко стомлюються від одноманітних дій.

Значні зміни відбуваються у психічному розвитку дітей – розширюються потреби, змінюються види та форми діяльності, розвивається вольова сфера, формуються елементи свідомості та самосвідомості, ускладнюється спілкування з оточуючими. Третій рік життя характеризується протиріччям між стрімким зростанням самостійності та бажанням брати участь у житті дорослих. Важливим новоутворенням цього віку є виникнення відчуття «Я», яке стає основою самоствердження та поява почуття самоповаги. Основна частина звернень дитини до дорослого пов’язана з очікуванням позитивної оцінки своїх дій. Дитина намагається залучитися до світу дорослих, проявляючи інтерес до їх особистості та діяльності. Як результат – у мовленні дітей з’являється займенник «ми».

На третьому році життя у малюка можна спостерігати значний інтерес до мовлення оточуючих, особливо, коли воно спрямоване на дитину. Швидко збільшується словник, який на кінець року складає 1200-1500 слів. Дитина починає розуміти не тільки зміст окремих слів і фраз, які стосуються безпосередньо її та найближчого оточення, а й здатна сприймати невеликі розповіді, казки, вірші про те, що знаходиться за межами її сприймання. Малюк починає ставити запитання за змістом прочитаного, може виконувати прохання та інструкції дорослого. Тепер дитина може називати мету своїх дій певним словом («піду», «буду», «намалюю»).

Також удосконалюється сенсорна сфера малюка. Діти можуть вибирати за прикладом геометричні фігури, розрізняти чотири основні кольори, без допомоги дорослого впізнавати окремі властивості предметів. Інтенсивно розвивається фонематичний слух дитини – вона тепер може розрізняти різноманітні шуми, голоси людей, звуки і тони музики. Удосконалюються обстежувальні дії дитини – розширюється коло предметів, які цікавлять малюка. До кінця року дитина може орієнтуватися у найближчому оточенні, починає освоювати окремі часові поняття, у неї формується уміння спостерігати і порівнювати, розмірковувати, регулювати свою поведінку мовою.

Продовжує розвиватися емоційна сфера малюка. Тепер він виявляє стійкі емоції відносно окремих дорослих та дітей, виникають почуття, пов’язані із видом діяльності, естетичні, а також негативні емоції. Поведінка дитини стає більш стійкою та контрольованою, дитина вчиться долати перешкоди. Малюку тепер стають доступні різні види діяльності: малювання, ліплення, конструювання, музична діяльність. У цей час відбуваються значні зміни і у ставленні дитини до однолітків. Діти починають спостерігати, прислухатися, наслідувати один одного. Виникають дії, адресовані одноліткові. В кінці третього року життя у дітей з’являється принципово нова форма комунікативних дій – емоційно забарвлені ігрові дії, з допомогою яких дитина не тільки виявляє своє ставлення до однолітка, а й демонструє йому свої уміння.

Загальні правила виховання.

1. Станьте добрим другом дитини, щоб вона Вам в усьому довіряла. Виконуйте усі справи із задоволенням. Так Ви виховаєте у дитини почуття вдячності за турботу та догляд, діти будуть Вас слухатися, симпатизувати Вам.

2. Намагайтесь спочатку сформувати у дитини навички самообслуговування та бажання брати участь у спільних справах (іграх, заняттях, праці тощо). Привчайте дітей бути охайними. Зробіть процес виховання культури поведінки ненав’язливим, доступним, цікавим та захоплюючим.

3. Враховуйте те, що Ваші діти вже прагнуть до самостійності, користуйтеся цим прагненням, заохочуйте його. Діти цього віку потребують і дуже полюбляють багато разів повторювати одну й ту саме дію. Так вони вправляються, а отже, набувають різних навичок. Іноді Вам буде здаватися, що дитина грає. Слід включатися у такі ігри і спрямовувати власні дії на закріплення тієї чи іншої навички. Ефективно також закріплювати вже сформовані навички у іграх з іграшками (викупати ляльку, вимити ручки пупсу тощо). Дуже добре, коли дорослі супроводжують виконання тих чи інших дій дитини художнім словом, підтримуючи у дитини ігровий настрій.

4. Починаючи роботу над формуванням нової навички не слід поспішати, підганяти дітей. Важливо сформувати у дитини позитивне ставлення до нової дії, бажання її виконувати, щоб отримати схвалення дорослого. Для того, щоб дитині було легше засвоїти якусь дію, її розбивають на декілька складових (операцій). Діти спочатку повинні запам’ятати послідовність виконання операцій, уміти розповісти про них, – тоді виконання дій стане більш легким.

5. Слід не забувати, що одяг дітей завжди повинен бути чистим, у належному вигляді. Верхній одяг повинен мати петельки, щоб його можна було повісити у шафку, взуття – чисте, сухе. Завдяки цьому дитина привчається до охайності, наслідуючи приклад дорослого. Під час одягання теж грайте з дитиною: «Сховай ніжки у нірки!», «Зазирни у тунель!» тощо.

6. Не забувайте хвалити та заохочувати дитину. У оцінці поступово формулюйте нові вимоги до якості виконання дитиною тих чи інших дій. Для оцінки рівня сформованості певної навички використовуйте ігровий прийом – нехай улюблена іграшка дитини подивиться і скаже «…чи добре Сашко вміє мити ручки?».

7. Використовуйте різноманітні життєві ситуації для закріплення вже сформованих навичок та формування потреби засвоювати нові. Використовуйте гру як основного помічника, який дозволить вам багаторазово пояснити, продемонструвати, закріпити і виправляти дитину у тих чи інших діях.

Кiлькiсть переглядiв: 371

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.