Індивідуальний план роботи
вихователя Сенченко К.С.
на час карантину 01.06 - 05.06.2020 р. (дистанційний режим)
I тиждень. Тема: Світлиця рідної природи – літо
День тижня | Види роботи | Посилання |
Понеділок 01.06 | 1. Музична діяльність за планом муз.керівника Тема: Губка - Дитячі Пісні | https://youtu.be/uL3qOtaMwTk |
Вівторок 02.06 | 1.Образотворча діяльність (аплікація) Тема: День защиты детей 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Весёлая МУЛЬТ-зарядка | https://youtu.be/TF2YsaMqPQE https://youtu.be/39HrMCS2XTE |
Середа 03.06 | 1. Музична діяльність за планом муз.керівника Тема: Пісенька про ЦИФЕРКИ 2.Образотворча діяльність (малювання) Тема: Цікаве малювання | https://youtu.be/QtRsDQPkT6U https://youtu.be/pDtkULD2gQc |
Четвер 04.06 | 1. Розвиток мовлення. Тема: Склади слова у кошик 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Руханка-зарядка | https://youtu.be/9pJd6gP86bI https://youtu.be/BPc8GuNw6BI |
П’ятниця 05.06 | 1.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Пісенька про зарядку | https://youtu.be/p9T2WZlQQD4 |
Індивідуальний план роботи
вихователя групи старшого дошкільного віку Сенченко К.С.
на час карантину 04.05 - 29.05.2020 р. (дистанційний режим)
IV тиждень. Тема тижня: Скоро я піду до школи
Підтема: Скоро я піду до школи
Дата | Зміст роботи | Посилання |
25.05 | 1.Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Розвивальні ігри для розвитку зв`язного мовлення дошкільнят 2.Ознайомлення із соціумом Тема: День Вишиванки 3.Музична діяльність - за планом муз.керівника. 4.Виготовити гру «Підбери за кольором». | https://youtu.be/CtOwtO2fvIU https://youtu.be/LaRIi1mO_dU |
26.05 | 1.Логіко-математичний розвиток Тема: Заняття з математики у старшій групі "День народження Їжачка" 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка "Розімнись". 3.Ознайомлення з природним довкіллям + Явища природи образотворча діяльність (ліплення) Тема: Майстер-клас "Бджілка на лузі" 4.Оновлення куточка для батьків консультаціями і порадами з актуальних проблем. | https://youtu.be/4ZmUUGoInAM https://youtu.be/oTbYCmgjoZI https://youtu.be/4W9Slb_zaq8 https://youtu.be/ArhKWBItAgs |
27.05 | 1.Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Навчання грамоти. У країні фантазії. Звуки [ф], [ф‘]. Буква Ф,ф. 2.Музична діяльність - за планом муз.керівника. 3.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність (аплікація) Тема: Аплікація з попкорну "Квітуче дерево" 4.Виготовлення роздаткового матеріалу з логіко-математичного розвитку. | https://youtu.be/hkZA-jtYF_o https://youtu.be/3QakyN73X3w |
28.05 | 1.Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Вправи для розвитку пам'яті 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка "Всі професії важливі" 3.Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Комахи 4.Поповнення папки з Безпеки життєдіяльності дитини (ігри ,поради) | https://youtu.be/46GRicp0nWI https://youtu.be/T5o1pZCIU5w https://youtu.be/MDJVtzOT5Xg |
29.05 | 1.Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Це наше і це твоє. Знана у всьому світі вишивка - наша! 2.Ознайомлення із соціумом Тема: Ознайомлення із соціумом. Органи смаку, дотику та слуху 3.Образотворча діяльність (малювання) Тема: Маки 4.Консультація для батьків «Математика-це так цікаво!» | https://youtu.be/OoCECorpbsg https://youtu.be/DhviNMh0Ccw https://youtu.be/e9nyYFWS9pk |
25.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Розвивальні ігри для розвитку зв`язного мовлення дошкільнят 2.Ознайомлення із соціумом Тема: День Вишиванки 3.Музична діяльність - за планом муз.керівника . | https://youtu.be/CtOwtO2fvIU https://youtu.be/LaRIi1mO_dU |
26.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Логіко-математичний розвиток Тема: Заняття з математики у старшій групі "День народження Їжачка" 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка "Розімнись". 3.Ознайомлення з природним довкіллям + Явища природи образотворча діяльність (ліплення) Тема: Майстер-клас "Бджілка на лузі" 4.Оновлення куточка для батьків консультаціями і порадами з актуальних проблем. | https://youtu.be/4ZmUUGoInAM https://youtu.be/oTbYCmgjoZI https://youtu.be/4W9Slb_zaq8 https://youtu.be/ArhKWBItAgs |
27.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Навчання грамоти. У країні фантазії. Звуки [ф], [ф‘]. Буква Ф,ф. 2.Музична діяльність - за планом муз.керівника. 3.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність (аплікація) Тема: Аплікація з попкорну "Квітуче дерево" | https://youtu.be/hkZA-jtYF_o https://youtu.be/3QakyN73X3w |
28.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Вправи для розвитку пам'яті 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка "Всі професії важливі" 3.Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Комахи 4.Поповнення папки з Безпеки життєдіяльності дитини .(ігри ,поради) | https://youtu.be/46GRicp0nWI https://youtu.be/T5o1pZCIU5w https://youtu.be/MDJVtzOT5Xg |
29.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Це наше і це твоє. Знана у всьому світі вишивка - наша! 2.Ознайомлення із соціумом Тема: Ознайомлення із соціумом. Органи смаку, дотику та слуху 3.Образотворча діяльність (малювання) Тема: Маки 4.Консультація для батьків «Математика-це так цікаво!» | https://youtu.be/OoCECorpbsg https://youtu.be/DhviNMh0Ccw https://youtu.be/e9nyYFWS9pk |
III тиждень (18.05-22.05.2020) Тема тижня: «Всі професії важливі — вибирай на смак»
Підтема: Пошта (праця людей у сфері зв’язку)
Дата | Зміст роботи | Посилання |
18.05 | 1.Розробка індивідуального плану роботи 2. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Навчання грамоти. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт» 3. Ознайомлення із соціумом Тема: Дидактична гра "Що не так?". Виправ помилки 4. Музична діяльність - за планом муз.керівника. | https://youtu.be/n9y0-yqwJtw https://youtu.be/bZX4u5BLq_A |
19.05 | 1.Упорядкування документації по моніторингу знань дітей. 2. Логіко-математичний розвиток Тема: Вчимося рахувати 3. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Подивись на небо 4. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність (ліплення) Тема: Ліплення вербової гілочки | https://youtu.be/QNFSpIe15Nk https://youtu.be/jqy7Rm8n4Fk https://youtu.be/Cq0dTOq4k5c |
20.05 | 1.Індивідуальна консультація батьків 2. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Вчимося читати по складах+звук 3. Музична діяльність - за планом муз.керівника. 4. Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність (аплікація) Тема: Квіти для матусі. Аплікація зі стружки з-під олівця. | https://youtu.be/qOmQhM3_Tw8 https://youtu.be/9zFP3rz4-d0 |
21.05 | 1.Самоосвіта. Робота з батьками. 2. Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Вчимося рахувати від 1 до 10 3. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Райдуга 4. Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Ознайомлення з природним довкіллям "Тварини навесні". | https://youtu.be/qpCB3L0ARpM https://youtu.be/t7FLa2FF2AI https://youtu.be/ewvTjmbHypI |
22.05 | 1.Інформація для батьків: правила безпеки для дитини «16 питань, відповіді на які мають знати усі діти» 2. Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Теремок Гра 3. Ознайомлення із соціумом Тема: Вчимося порівнювати 4. Образотворча діяльність (малювання) Тема: Цвіт яблуні. 5.Поповнення матеріалу для папки «Для вас батьки» | https://youtu.be/BsxYErD3MJo https://youtu.be/zO_69ZyEXNI https://youtu.be/j6x-8G9cuDM |
18.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Навчання грамоти. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт» 2. Ознайомлення із соціумом Тема: Дидактична гра "Що не так?". Виправ помилки 3. Музична діяльність - за планом муз.керівника. | https://youtu.be/n9y0-yqwJtw https://youtu.be/bZX4u5BLq_A |
19.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1. Логіко-математичний розвиток Тема: Вчимося рахувати 2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Подивись на небо 3.Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність (ліплення) Тема: Ліплення вербової гілочки | https://youtu.be/QNFSpIe15Nk https://youtu.be/jqy7Rm8n4Fk https://youtu.be/Cq0dTOq4k5c |
20.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Вчимося читати по складах+звук Музична діяльність - за планом муз.керівника. Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність (аплікація) Тема: Квіти для матусі. Аплікація зі стружки з-під олівця. | https://youtu.be/qOmQhM3_Tw8 https://youtu.be/9zFP3rz4-d0 |
21.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Вчимося рахувати від 1 до 10 Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Райдуга Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Ознайомлення з природним довкіллям "Тварини навесні". | https://youtu.be/qpCB3L0ARpM https://youtu.be/t7FLa2FF2AI https://youtu.be/ewvTjmbHypI |
22.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Теремок Гра Ознайомлення із соціумом Тема: Вчимося порівнювати 4. Образотворча діяльність (малювання) Тема: Цвіт яблуні. | https://youtu.be/BsxYErD3MJo https://youtu.be/zO_69ZyEXNI https://youtu.be/j6x-8G9cuDM |
II тиждень (12.05-15.05.2020)
Тема тижня: «Всі професії важливі — вибирай на смак»
Підтема: Ательє з пошиття одягу (праця людей у сфері обслуговування)
Дата | Зміст роботи | Посилання |
12.05. | 1. Логіко-математичний розвиток Тема: Веселі крапельки (склад чисел 5–10) 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка 3 Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність (ліплення) Тема: Лепим разные виды транспорта. Ракета 4. Опрацювання презентації «Значення пісочної терапії у житті дитини» | https://youtu.be/7NwBzHXAEXg https://youtu.be/ThlWkpSxpcQ https://youtu.be /AVq9NIOaJ_0 |
13.05. | 1. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Одяг та взуття 2.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника. 3. Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність (аплікація) Тема: Лялька в гарній сукні (орігамі) 4. Перегляд онлайн вебінару «Як зберегти дитину від вірусів» | https://youtu.be/LWxW2bOwQr0 https://youtu.be/c1ntD9_2z7I |
14.05. | 1.Підбір матеріалу для дітей на заняття логіко –математичного розвитку 2. Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Весняні клопоти друзів 3. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка Всі професії важливі 4. Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Складаємо одяг 5.Ознайомлення з новими нормативними документами | https://youtu.be/gbo4va-0U1w https://youtu.be/T5o1pZCIU5w https://youtu.be/IE31s04ng7o |
15.05. | 1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Читання вірша К. Перелісної «Швачка» 2. Ознайомлення із соціумом Тема: Всі професії важливі 3. Образотворча діяльність (малювання) Тема: Сукня для ляльки 4. Читання книги В. Щербакова «Мриї на піску. Песочна терапія» | Швачка К. Перелісна Галя довго придивлялась, Як матуся шила: «Ой як гарно все виходить! Якби я так вміла!» Мама Галю посадила: «Починай учиться, Чого змалку тинавчишся, — Потім пригодиться». Хоч колола Галя пальці І шила нешвидко, Та тоді аж відпочила, Як скінчилась нитка. https://youtu.be/GF83DtNTZxQ https://youtu.be/xUmh9KIAITE |
12.05.2020
1. Логіко-математичний розвиток Тема: Веселі крапельки (склад чисел 5–10) 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкульт хвилинка 3 Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність (ліплення) Тема: Лепимо разні віди транспорта. Ракета 4. Опрацювання презентації «Значення пісочної терапії у житті дитини» | https://youtu.be/7NwBzHXAEXg https://youtu.be/ThlWkpSxpcQ https://youtu.be /AVq9NIOaJ_0 |
13.05.2020
1. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Одяг та взуття 2.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника. 3. Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність (аплікація) Тема: Лялька в гарній сукні (орігамі) | https://youtu.be/LWxW2bOwQr0 https://youtu.be/c1ntD9_2z7I |
14.05.2020
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Весняні клопоти друзів 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Фізкультхвилинка "Всі професії важливі" | https://youtu.be/gbo4va-0U1w https://youtu.be/T5o1pZCIU5w https://youtu.be/IE31s04ng7o |
15.05.2020
1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Читання вірша К. Перелісної «Швачка» 2. Ознайомлення із соціумом Тема: Всі професії важливі 3. Образотворча діяльність (малювання) Тема: Сукня для ляльки | Швачка К. Перелісна Галя довго придивлялась, Як матуся шила: «Ой як гарно все виходить! Якби я так вміла!» Мама Галю посадила: «Починай учиться, Чого змалку ти навчишся, — Потім пригодиться». Хоч колола Галя пальці І шила нешвидко, Та тоді аж відпочила, Як скінчилась нитка. https://youtu.be/GF83DtNTZxQ https://youtu.be/xUmh9KIAITE |
Тема I тижня (04.05.-08.05.): «Друзі наші менші»
підтема "Друзі наші менші (свійськи тварини)
Дата | Зміст роботи | Посилання |
4.05.2020 | 1. Складання плану роботи на час карантину 2.КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ (ГРАМОТА) Тема: Читання слів. Схема слів 2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУОМ Тема: Яка користь чи шкода людям від свійських тварин? 3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника. 4.Розробка презентації на тему "Короновірус. Як говорити з дітьми" | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі https://youtu.be/QfmyNIDeJAI Відео - гра для розвитку навичок читання у дошкільників та молодших школярів. Гарної подорожі! https://youtu.be/XAHcWj2XGzQ https://naurok.com.ua/post/koronavirus-yak-govoriti-z-ditmi |
5.05.2020 | 1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Число 10. Дні тижня 2.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: На зеленому лужку 3.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ +ЛІПЛЕННЯ Тема:Чарівна тваринка (покидьковий матеріал) 4. Консультація для батьків «30 обов’язкових завдать для дошкільника на карантин» | https://youtu.be/0e7X3frDlQI https://youtu.be/rm6ir8q5VUM https://youtu.be/-MaqgyGkARU https://youtu.be/EFvjeNk-aYM https://osvita.ua/school/63379/ Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
6.05.2020 | 1.РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Тема: Пригоди маленького цуценяти»(придумування завершення до розповіді) 2.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника. 3.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ + АПЛІКАЦІЯ Тема: Моя улюблена тваринка 4. Добір дидактичних матеріалів для дітей старшої групи | Переказ оповідання В. Сухомлинського «Покинуте кошеня» https://youtu.be/uN4faha9LY4 https://youtu.be/PBPNf4pwluY https://youtu.be/kjJfS9zR_5E https://youtu.be/i16JujP2aik |
7.05.2020 | 1.Підбір матеріалу для дітей на заняття логіко –математичного розвитку 2.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Числа від 1 до 10. Розв’язування задач 3.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Повторити стрибки у довжину з розбігу 4.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ Тема: Ці дивовижні домашні тварини 5.Ознайомлення з новими нормативними документами | Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі https://youtu.be/ZenVpFWYy9A https://youtu.be/z3DP6t34Vog https://youtu.be/FlP54iX6PKs |
8.05.2020 | 1.КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ Тема: «Підростай швиденько» Г. Сафонова 2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ Тема: З цуценям на прогулянці (безпека з варинами) 3.МАЛЮВАННЯ: Друзі наші менші (малювання за задумом) 4. Консультація для батьків «ТОП-9 ідей, чим зайняти дитину вдома» (в онлайн -режимі). | https://youtu.be/2bcPHEB6w8I https://youtu.be/DNVlz_4Vt7k https://osvitanova.com. |
04.05.2020
КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ (ГРАМОТА) Тема: Читання слів. Схема слів | https://youtu.be/QfmyNIDeJAI Відео - гра для розвитку навичок читання у дошкільників та молодших школярів. Гарної подорожі! |
ОЗНАЙОМЛЕННЯЗ СОЦІУОМ Тема: Яка користь чи шкода людям від свійськихтварин? | https://youtu.be/XAHcWj2XGzQ |
Розробкапрезентації на тему "Короновірус. Як говорити з дітьми" | https://naurok.com.ua/post/koronavirus-yak-govoriti-z-ditmi |
05.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: «Число 10. Дні тижня» 2.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: «На зеленому лужку» 3.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ +ЛІПЛЕННЯ Тема: Тема: «Чарівна тваринка» (покидьковий матеріал | https://youtu.be/0e7X3frDlQI https://youtu.be/rm6ir8q5VUM https://youtu.be/-MaqgyGkARU https://youtu.be/EFvjeNk-aYM |
06.06.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Тема: «Пригоди маленького цуценяти» (придумування завершення до розповіді) | Переказ оповідання В.Сухомлинського «Покинуте кошеня» |
2.МУЗИЧНАДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника. | |
3.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ + АПЛІКАЦІЯ Тема: «Моя улюблена тваринка» | https://youtu.be/kjJfS9zR_5E https://youtu.be/i16JujP2aik |
07.05.2020
1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Числа від 1 до 10. Розв’язування задач 2.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК «Тема: Повторити стрибки у довжину з розбігу 3.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ Тема: Ці дивовижні домашні тварини | https://youtu.be/ZenVpFWYy9A https://youtu.be/z3DP6t34Vog https://youtu.be/FlP54iX6PKs |
08.05.2020
1.КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ Тема: «Підростай швиденько» Г. Сафонова 2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ Тема: "З цуценям на прогулянці" (безпека з варинами)" 3.МАЛЮВАННЯ: «Друзі наші менші» (малювання за задумом) | Підростай швиденько Г. Сафонова Приніс учора татко Сіреньке цуценятко .Воно із нами грається І зовсім не кусається. — На молочка, маленьке, Та підростай швиденько! https://youtu.be/2bcPHEB6w8I https://youtu.be/DNVlz_4Vt7k https://osvitanova.com. |
Методичні рекомендації для батьків
30.04.2020 Життя комах навеснi https://youtu.be/EDelaE68FZM
29.04.2020 Консультація для батьків
28.04.2020 «Family Простір»: Чим зайняти малечу вдома? Цікаві ігри та розваги для дитини https://www.youtube.com/watch?v=HpUaC5TDR5I
27.04.2020 Логічні ігри на розвиток міркування та кмітливості дітей. https://www.youtube.com/watch?v=OKK4ltCP028
24.04.2020 Розвиваючі ігри-вікторини дітей 3-5 років https://www.youtube.com/watch?v=ksUyX3TCfwk
23.04.2020 Незвичні способи малювання https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/
22.04.2020 Вчимо скоромовки https://www.moirebenok.ua/materialy-na-ukrainskom-yazyke/rozvivayemo-diktsiyu-45-skoromovok-dlya-ditej-vid-2-rokiv/
21.04.2020 Цікава математика для дошкільнят https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/
17.04.2020 Зміни в живій і неживій природі весною https://youtu.be/rbquut3Wc7M
16.04.2020 Розвиток мислення та пам'яті за допомогою мнемотехніки https://youtu.be/1FIkKyqO0YE
15.04.2020 "Як вчитися, граючись"
Заняття для дошкільняти повинні проводитися у вигляді гри, краще рольової. Так малюкові легше засвоювати інформацію, при цьому тривалість однієї гри-уроку повинна бути не більше 10 хвилин.
Розвиваючі ігри допоможуть виробити у дитини такі корисні навички, які обов'язково знадобляться у школі:
- Читання по складах.
- Уміння міркувати логічно.
- Уміння рахувати.
- Спритність пальчиків.
Розвиваючі ігри для дітей 5-6 років.Читаємо по складах
Навчиться читати перед школою потрібно хоча б по складах. Деякі малюки легко пізнають науку читання, іншим вона ну зовсім не дається. Щоб навчити малюка читати граючи, крім традиційних методів, можна використовуватикубики Зайцева, кубики з абеткою, магніти з буквами або навіть пазли. А також сьогодні магазини іграшок можуть запропонувати плакати та панелі зі звуковими ефектами (при натисканні на букву або склад звучить правильна вимова). Після того, як з буквами познайомилися, батьки малюка можуть переходити до більш складного завдання - складання слів. У цьому випадку підійдуть спеціальні мовні конструктори.
Вміємо міркувати логічно
Ще з самого раннього віку дитина повинна навчитися розуміти причину і наслідок будь-якої дії - вибудовувати причинно-наслідковий зв'язок. Цей навик дуже важливий, так дитина вчиться мислити логічно, починаючи з найпростіших прикладів. Допоможуть у цьому різноманітні логічні ігри для найменших діток (з 3 років): наприклад, потрібно визначити зайвий предмет або тварину серед інших, вибрати потрібний колір, підібрати предмети за схожості і т.д. Дітки старшого віку можуть грати в ігри складніші - складати візерунки, шукати відмінності і т.д.
Вчимося рахувати
А тепер давайте порахуємо що-небудь. Ми говоримо не про математичні приклади, які діти освоять уже в школі, а про базовий рівень: потрібно познайомитися з числами, зрозуміти, з чого вони складаються. Як варіант, спершу запам'ятати рахунок від 1 до 10 (у вигляді пісеньок, віршиків), а потім вже взяти рахівницю, або рахункові палички (фішки). Так дитина наочно побачити, що цифра «1» - сама по собі, наприклад 1 паличка, а от цифра «2» відрізняється тим, що вона складається з двох паличок і т.д. Далі можна використовувати картки або кубики з намальованими картинками і цифрою. Наприклад, 1 - одна корова, 2 - дві корови, 3 - три корови і т.д. А ось уже за півтора роки до школи можна познайомитися зі складом числа.
Розвиваємо пальчики
У школі малюкові потрібно буде багато писати. Давайте приготуємо його пальчики до школи заздалегідь. Пам'ятайте: знайомство з дрібною моторикою рук потрібно починати набагато раніше. Різні маніпуляції з дрібними предметами - це не тільки гімнастика для профілактики гнучкості і спритності пальчиків, це ще й розвиток інтелекту карапуза. Починати з малюком треба з перекладання, пересипання дрібних предметів - квасолини, ґудзики, крупа і т.д. Потім можна переходити до рухів пензля - обводити предмети ручкою на папері, розмальовувати розмальовки, вправлятися з трафаретами (робити фігурки і узори за заданим шаблоном). Починайте з більш великих трафаретів і поступово переходьте до дрібних.
А ще малюйте з малюком, ліпіть з пластиліну і займайтеся виробами:
- Ліплення з тіста для розвитку дрібної моторики рук.
- Мозаїка з крупи. Саморобка з крупи для дітей.
Дорогі батьки, займайтеся з вашими дітками! Грайте розвиваючись! І ваші діти обов'язково виростуть талановитими й інтелігентними.
14.04.2020 Акваріум (сюжетне ліплення) https://youtu.be/C2WLxjyKhRw
13.04.2020 Вчимо Кольори і Ліпимо Косички https://youtu.be/jGEaOx45JlY
10.04.2020 Географія для детей https://youtu.be/MP1pYaPDfGI
09.04.2020 Легенда про лелеку
Народні легенди й перекази про лелеку
В Україні лелека вважається вісником весни. Приліт птахів весною відзначався людьми здавна. Зникнення птахів восени і повернення навесні здавалося дивним. Древні слов'яни вважали, що птахи на зиму летять у вирій. В українській мові збереглось це слово «вирій» — рай древніх слов'ян. Повертання птахів навесні пов'язувалось зі звісткою богів, пізніше було прив'язане до християнських весняних свят.
В Україні багато прикмет про погоду, пов'язаних із білим лелекою. Він приносить тепло і забирає його назад до вирію.
· Рано прилетів — буде тепле літо.
· Лелека починає непокоїтися — на погану погоду.
· Активно тріщить увечері дзьобом — завтра буде сонячний день.
· Стоїть на одній нозі — значить треба чекати похолодання.
· Якщо не відлітає далеко від гнізда, а тримається поблизу, — на негоду.
· Коли птах погожого дня тримається сухого місця, то й наступний буде сонячним.
· Перед тим, як здійметься вітер, лелеки довго кружляють біля своїх гнізд.
Є й землеробські прикмети, пов'язані з бузьками. Наприклад: заклекотали лелеки в гнізді — час садити цибулю. Існують народні прикмети:
- Якщо лелеки вiдлiтають iз двору несподiвано i не повертаються до гнiзда – бути пожежi або двiр спустiє.
- Якщо лелека дивиться до гори - на вмируще.
- Де лелека не лiтає, а на весну додому повертає.
- Лелеки «приносять» дiтей.
- На чиєму подвір’ї поселиться цей дивовижний птах - там буде мир i щастя.
Існує повір'я, що лелеки приносять до хати діточок. Тобто, коли на даху будинку оселився лелека, то найближчим часом слід чекати народження дитини, та й у самій домівці неодмінно пануватиме спокій, мир, злагода, достаток. І здоров'ячко не омине порога. Лелека (бузьок) – птах спостережливий. У народі кажуть: «Коли лелека бачить негаразди між людьми, то стоїть на одній нозі, а коли між людьми панує добро, то величаво походжає на двох і весело та гучно клекоче».
Легенда про появу лелек
Як і звідки з'явилися птахи лелеки на Землі? Є одна дуже давня цікава легенда про лелек, яку розповідали нам ще наші батьки. Розповідають цю легенду і в Україні в Карпатах. Прийшов якось до Бога чоловік:
— Боже, коли ж на всій землі запанує мир, спокій та злагода? Коли всі будуть жити в достатку?
— Буде так, як ти хочеш, чоловіче, але спочатку ти повинен виконати одне нескладне завдання: потрібно піти на край землі і викинути в провалля мішок, що я тобі дам і тоді всі люди на землі будуть жити в мирі та злагоді, — сказав Бог, даючи чоловіку мішок.
— Добре! Я виконаю завдання!
— Але ні в якому разі ти не повинен розв'язувати мішок і дивитися що там. Це дуже важливо. Без цього я не зможу виконати твоє прохання.
Згодився чоловік на цю просту умову, взяв мішок та пішов на край землі. Йшов-йшов він, але цікавість його розпирала, адже в мішку було щось живе, щось ворушилось там, але не можна було заглядати в нього. Подумав чоловік чи не подивитися, що ж там він несе, але Бог суворо заборонив це робити, тому він пішов далі. Йшов чоловік вже багато днів і майже кожну хвилину цікавість його розросталась й він не зміг спинити себе. Вирішив трохи розв'язати мішок та зазирнути одним оком, що ж там він несе до провалля. Як тільки розв'язав чоловік той мішок, одразу ж з нього почали розповзатися в різні сторони гадюки, змії, жаби, та й так їх було багато, що він не зміг зібрати їх назад в мішок. Повернувся чоловік до Бога:
— Не зміг я виконати твоє завдання. Цікавість мене розперла і розв'язав я мішок. Що ж тепер робити?
— Велике лихо ти наробив! — відповів Бог, — тепер поки ти не збереш назад в мішок всіх тих змій і жаб, не буде на землі миру та й злагоди...
Перетворив Бог чоловіка на лелеку і полетів лелека збирати жаб и змій назад в мішок, але розповзлися вони вже по всьому світові. Ось і досі літає лелека по всьому світові, збираючи жаб і гадюк, мріючи, що виконає він завдання, викине їх всіх в мішку в провалля на краю землі i запанує нарешті в усьому світові мир, любов і злагода.
Лелеку завжди зображали добрим героєм у народних казках та легендах.
Чому в лелек чорні крила.
Якось у хатині, де мешкала сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом'яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося
.
Тоді чорногузи кинулись до обійстя і винесли дітей з полум'я. Відтоді у лелек червоні ноги та дзьоб і чорні кінчики крил, обпечені в пожежі.
Коментарi