Індивідуальний план роботи

вихователь групи старшого дошкільного віку Колосова О.А.

на час карантину 01.06 - 05.06.2020 р. (дистанційний режим)
I тиждень

Тема: «Світлиця рідної природи – літо»

День тижня Види роботи Посилання
Понеділок 01.06 1. Музична діяльність за планом муз.керівника Тема: Дитячі Пісні https://youtu.be/P8jsFyg27hM
Вівторок 02.06 1.Образотворча діяльність (аплікація) Тема: Вишенки
2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Зарядка для маляток
https://youtu.be/un2S5AYWJow

https://youtu.be/l9pDnUJOqMM
Середа 03.06 1. Музична діяльність за планом муз.керівника Тема: Пісенька про літо
2.Образотворча діяльність (малювання) Тема: Квітка-веселка.
https://youtu.be/3NcFMeS1cnE

https://youtu.be/3NXkWj6BLvg
Четвер 04.06 1. Розвиток мовлення. Тема: Абетки та інші розвиваючі уроки для дітей
2.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Руханка-зарядка
https://youtu.be/CZokfVt0I2k

https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
П’ятниця 05.06 1.Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Пісенька про зарядку https://youtu.be/dtxzT7ykpUA

Індивідуальний план роботи

вихователя групи старшого дошкільного віку Колосової О.А.

на час карантину 04.05 - 29.05.2020 р.

(дистанційний режим)

IV тиждень. Тема тижня: Скоро я піду до школи

Підтема: Скоро я піду до школи
Дата Зміст роботи Посилання
25.05. 1. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Звуковий аналіз слова для дошкільнят

2.Ознайомлення із соціумом
Тема: Школа правил

3. Здоров’я та фізичний розвиток
Разминка для детей.

4. Опрацювання фахової літератури з навчанню дітей читанню за методикою Л.Шелестової (програма раннього розвитку) та електронного журналу «Методична скарбничка вихователя» - новий номер за березень.
https://youtu.be/pwa1Lz4d4bY

https://youtu.be/r_6W9hkZ-j8

https://youtu.be/utirL8uv4Ss
26.05 1. Логіко-математичний розвиток
Тема: Дидактична гра з логіко-математичного розвитку"Посади квіти на клумбах".

2. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність ліплення Тема: Веселий равлик

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника

4. Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн – режимі по набору дітей старшої групи до школи.
https://youtu.be/1nt4utD4grk

https://youtu.be/6v88gWSjk3A
27.05 1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Казка про звуки. Класифікація звуків (голосні, глухі, дзвінкі)

2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність аплікація Лелека Тема: День Землі

3.ЗДОРО`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Разминка для детей.

4 Упорядкування папок з дидактичним та роздатковим матеріалом до занять з грамоти і математики в старшій групі
https://youtu.be/DsSNePK3VLA

https://youtu.be/tGXoMQr1Hpg

https://youtu.be/ihNHbmpFe9A
28.05 1. Логіко-математичний розвиток + конструювання
Тема: Кольорові квадрати

2. Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Знакомство з птахами

3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.

4 Завдання для дошкільників 4,5,6 років на час карантину. ( Практичні завдання для дошкільників).
https://youtu.be/ZosYpL8j21k

https://youtu.be/SvFPDZbYqhw
29.05 1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: Художня література “Вивчаємо дні тижня за допомогою вірша В.А.Слєпцова”

2. Ознайомлення із соціумом Тема: Легенда "Звідки взялись вишивки"

3. Образотворча діяльність малювання Тема: Вишиванка

4. Упорядкування дидактичного матеріалу з розвитку логічного мислення у дітей старшої групи.
https://youtu.be/tjmbQmIaUOY

https://youtu.be/lVwuDDIKdwg

https://youtu.be/AjdEUSt1KOE

25.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Звуковий аналіз слова для дошкільнят

2.Ознайомлення із соціумом
Тема: Школа правил

3. Здоров’я та фізичний розвиток Разминка для детей
https://youtu.be/pwa1Lz4d4bY

https://youtu.be/r_6W9hkZ-j8

https://youtu.be/utirL8uv4Ss

26.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Логіко-математичний розвиток Тема: Дидактична гра з логіко-математичного розвитку"Посади квіти на клумбах".

2. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність ліплення Тема: Веселий равлик

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника.
https://youtu.be/1nt4utD4grk

https://youtu.be/6v88gWSjk3A

27.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Казка про звуки. Класифікація звуків (голосні, глухі, дзвінкі)

2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність
аплікація Лелека
Тема: День Землі

3.ЗДОРО`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Разминка для детей.
https://youtu.be/DsSNePK3VLA

https://youtu.be/tGXoMQr1Hpg

https://youtu.be/ihNHbmpFe9A

28.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Казка про звуки. Класифікація звуків (голосні, глухі, дзвінкі)

2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність аплікація Лелека Тема: День Землі

3.ЗДОРО`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Разминка для детей.
https://youtu.be/DsSNePK3VLA

https://youtu.be/tGXoMQr1Hpg

https://youtu.be/ihNHbmpFe9A

29.05.2020
Зміст роботи Посилання
1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Художня література “Вивчаємо дні тижня за допомогою вірша В.А.Слєпцова”

2. Ознайомлення із соціумом Тема: Легенда "Звідки взялись вишивки"
3. Образотворча діяльність малювання Тема: Вишиванка
https://youtu.be/tjmbQmIaUOY

https://youtu.be/lVwuDDIKdwg

https://youtu.be/AjdEUSt1KOE

Тема III тижня: «Всі професії важливі — вибирай на смак»

Підтема: Пошта (праця людей у сфері зв’язку)
Дата Зміст роботи Посилання
18.05 1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Весняні квіти. Ділення слів на склади. Голосні та приголосні.

2. Ознайомлення із соціумом
Тема: Що значить бути лікарем

3. Здоров’я та фізичний розвиток

4. Консультація для батьків«Поради як зберегти здоров'я» (перегляд за посиланням).
https://youtu.be/_c0mPnvRiMo

https://youtu.be/lWW8xrCvgDY

https://youtu.be/zsmODnF3dW4
19.05 1. Логіко-математичний розвиток
Тема: Вчимо цифри - Вчимося рахувати.

2. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність ліплення
Тема: Ліплення тістечка з пластиліну

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника

4.Добірка матеріалів за темою сціалізації дошкільників.
https://youtu.be/-pLxb48Z9Rw

https://youtu.be/I-iGbh0soyI
20.05 1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Професії

2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність аплікація
Тема: Прикрашання плаття

3.ЗДОРО`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Весёлая разминка для детей.

4. Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн – режимі.
https://youtu.be/Akme0NM1R50

https://youtu.be/DfbeeKZylhY

https://youtu.be/39HrMCS2XTE
21.05 1. Логіко-математичний розвиток + конструюван
ня
Тема: Склад числа

2. Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Людина і природа

3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.

4 Консультація для батьків«Поради як зберегти здоров'я» (перегляд за посиланням).
https://youtu.be/GOZ1W35Y2FU

https://youtu.be/S9caPlf5ioU
22.05 1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: Мовленнєвий розвиток. СІМ'Я. Дітям про родину. Найдорожчі у світі люди - родина.

2. Ознайомлення із соціумом
Тема: Вербова гілочка

3. Образотворча діяльність малювання Тема: Дзеркальне малювання по шаблону.

4.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн – режимі.
https://youtu.be/fcDVUeRmhSs

https://youtu.be/RXdQxnjciMs

https://youtu.be/YZ2mOYtwCWE

18.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Весняні квіти. Ділення слів на склади. Голосні та приголосні.

2. Ознайомлення із соціумом
Тема: Що значить бути лікарем

3. Здоров’я та фізичний розвиток

https://youtu.be/_c0mPnvRiMo

https://youtu.be/lWW8xrCvgDY

https://youtu.be/zsmODnF3dW4

19.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Логіко-математичний розвиток
Тема: Вчимо цифри - Вчимося рахувати.

2. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність ліплення
Тема: Ліплення тістечка з пластиліну

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника
https://youtu.be/-pLxb48Z9Rw

https://youtu.be/I-iGbh0soyI

20.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Розвиток мовлення (Грамота) Тема: Професії
2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність аплікація Тема: Прикрашання плаття
3.ЗДОРО`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Весёлая разминка для детей.
https://youtu.be/Akme0NM1R50

https://youtu.be/DfbeeKZylhY

https://youtu.be/39HrMCS2XTE

21.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання
Тема: Склад числа

2. Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Людина і природа
3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.
https://youtu.be/GOZ1W35Y2FU

https://youtu.be/S9caPlf5ioU

22.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Мовленнєвий розвиток. СІМ'Я. Дітям про родину. Найдорожчі у світі люди - родина.

2. Ознайомлення із соціумом Тема: Вербова гілочка
3. Образотворча діяльність малювання Тема: Дзеркальне малювання по шаблону.
https://youtu.be/fcDVUeRmhSs

https://youtu.be/RXdQxnjciMs

https://youtu.be/YZ2mOYtwCWE

II тиждень (12.05-15.05) Тема тижня: «Всі професії важливі — вибирай на смак»

Підтема: «Ательє з пошиття одягу (праця людей у сфері обслуговування)»
Дата Зміст роботи Посилання
12.05. 1. Логіко-математичний розвиток
Тема: Вчимо цифри, числа та розв`язуємо приклади

2. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність ліплення
Тема: Солодощі, що не шкодять зубкам

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника

4.Підгатувати завдання для дошкільників 4,5,6 років на час карантину. (Практичні завдання для дошкільників).
https://youtu.be/YmQGI6mBPaw

https://youtu.be/EfERKYVVL7s
13.05 1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Навчання грамоти.Розвиток мовлення.Поговоримо про професії

2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність аплікація
Тема: Прості та швидкі оригамі для дітей.

3.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК

4. Упорядкування дидактичного матеріалу з розвитку логічного мислення у дітей
https://youtu.be/_4wEecoLcuk

https://youtu.be/JLV8_RZ-WEA
14.05 1. Логіко-математичний розвиток + конструювання Тема: Як вивчити годинник

2. Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: Знайди бабусю для Катрусі! - Завдання на уважність

3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.

4. Консультація для батьків«Поради як зберегти здоров'я» (перегляд за посиланням).
https://youtu.be/cvGN0pTrmaw

https://youtu.be/daf9I3buK50
15.05 1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література)
Тема: Заняття "Всі професії потрібні вибирай смак собі"

2. Ознайомлення із соціумом Тема: Тематичні картки "Інструменти"

3. Образотворча діяльність малювання Тема: Цікаве малювання

4.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн – режимі.
https://youtu.be/d2p8QCzio2w

https://youtu.be/g2f3Y-SHDv4


https://youtu.be/WmECwnPsZp0

12.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Логіко-математичний розвиток
Тема: Вчимо цифри, числа та розв`язуємо приклади

2. Ознайомлення з природним довкіллям + образотворча діяльність ліплення
Тема: Солодощі, що не шкодять зубкам

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника


https://youtu.be/YmQGI6mBPaw


https://youtu.be/EfERKYVVL7s

13.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Розвиток мовлення (Грамота)
Тема: Поговоримо про професії

2. Ознайомлення із соціумом+ образотворча діяльність аплікація Тема: Прості та швидкі оригамі для дітей.

3.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
https://youtu.be/_4wEecoLcuk

https://youtu.be/JLV8_RZ-WEA

14.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Логіко-математичний розвиток + конструювання
Тема: Як вивчити годинник

2. Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: Знайди бабусю для Катрусі! - Завдання на уважність

3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.
https://youtu.be/cvGN0pTrmaw

https://youtu.be/daf9I3buK50

15.05.2020

Зміст роботи Посилання
1. Культура мовленнєвого спілкування (художня література) Тема: Заняття "Всі професії потрібні вибирай смак собі"

2. Ознайомлення із соціумом
Тема: Тематичні картки "Інструменти"

3. Образотворча діяльність малювання
Тема: Цікаве малювання
https://youtu.be/d2p8QCzio2w

https://youtu.be/g2f3Y-SHDv4

https://youtu.be/WmECwnPsZp0

Тема I тижня (04.05.-08.05.): «Друзі наші менші»

підтема "Друзі наші менші (свійськи тварини)
Дата Зміст роботи Посилання
4.05 1. Складання плану роботи на час карантину

2. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ (ГРАМОТА)
Тема: Пригоди маленького цуценяти (придумування завершення до розповіді). Читання слів.Схема слів

3.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУОМ
Тема: Яка користь чи шкода людям від свійських тварин?

3.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Навчати приземлення у стрибку у довжину з розбігу

4.Робота з батьками (консультації, поради тощо)
https://youtu.be/znhc3DHi2_Y





https://youtu.be/84Djpjo2LlA



https://youtu.be/Y_BpBmH5DmY




Індивідуальна і дистанційна форма спілкування (Viber…)
5.05 1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Від 1 до 10. Геометричні фігури

2.ЛІПЛЕННЯ
Тема: Моя улюблена тваринка (ліплення за задумом)

3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника

4.Перегляд новинок з фахової літератури.
5. Робота з батьками


https://youtu.be/YkROzJ8pwhU





https://youtu.be/Vd3K_9h1qwc
6.05 1. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ (ГРАМОТА)
Тема: Складання описових розповідей за ілюстраціями та за допомогою схем – МОДЕЛЕЙ

2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУОМ+АПЛІКАЦІЯ.
Тема: Наш акваріум

3.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК

4.Підготовка матеріалів до консультацій з батьками 5.Індивідуальні консультації для батьків групи в онлайн – режимі
https://youtu.be/ZTX4eSRjfHA


MCFR ОсвітаСоціальна мережа Viber
7.05 1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ+КОНСТРУЮВАННЯ
Тема: Порахууємо тваринок.Число 10. Дні тижня
К.-Тваринницька ферма
(будівельний матеріал)


2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ
Тема: Ці дивовижні домашні тварини

3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.

4.Упорядкування дидактичного та роздаткового матеріалу (або добірка нового) до занять з грамоти і математики
5. Робота з батьками
https://youtu.be/0e7X3frDlQI




https://youtu.be/hpLE0UCc_sY









https://youtu.be/6W9C3sye0RM
8.05 1.КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ+ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА
Тема: переказ оповідання
В. Сухомлинського «Покинуте
кошеня»


2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ
Тема: В гості до бабусі

3.МАЛЮВАННЯ
Тема: Друзі наші менші» (малювання за задумом)

4.Робота за темою самоосвіти. «Академія розвитку особистості» Корисно, а головне, весело!!! - ігри для покращення координації visomotara. (підвищення кваліфікації дистанційно).
5. Складанняплану роботи на час карантину
derevo-kazok.org›pokinute-koshenja-vasil…





https://youtu.be/kWMdup4idxo



https://youtu.be/kTfsWlZ7NrE





онлайн-занятия BabyStarsEstimulaciónTemprana.
04.05.2020
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ (ГРАМОТА)

1.Тема: Пригоди маленького цуценяти (придумування завершення до розповіді). Читання слів.Схема слів

https://youtu.be/znhc3DHi2_Y



2.ОЗНАЙОМЛЕННЯЗ СОЦІУОМ

Тема: Яка користь чи шкода людям від свійських тварин?
https://youtu.be/84Djpjo2LlA
3.ЗДОРОВ`ЯТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Тема: Навчати приземлення у стрибку у довжину зрозбігу
https://youtu.be/Y_BpBmH5DmY
05.05.2020
Зміст роботи Примітки
1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК Тема: Від 1 до 10. Геометричні фігури

2.ЛІПЛЕННЯ
Тема: «Моя улюблена
тваринка» (ліплення за задумом)


3.МУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК-за планом муз.керівника
https://youtu.be/YkROzJ8pwhU



https://youtu.be/Vd3K_9h1qwc

06.05.2020

1. МОВЛЕНЕВИЙ РОЗВИТОК (ГРАМОТА) Тема: «Складання описових розповідей за ілюстраціями та за допомогою схем – МОДЕЛЕЙ»

2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУОМ+АПЛІКАЦІЯ Тема: «Наш акваріум»

3.ЗДОРОВ`Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Вкладення (Заняття 06.05.)


https://youtu.be/ZTX4eSRjfHA



ОсвітаСоціальна мережа Viber

07.05.2020

1.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ+КОНСТРУЮВАННЯ Тема: Число 10. Дні тижня
Конструювання Тваринницька ферма (будівельний матеріал)

2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ Тема: Ці дивовижні домашні тварини

3.МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ-за планом муз.керівника.
https://youtu.be/0e7X3frDlQI

https://youtu.be/hpLE0UCc_sY

https://youtu.be/6W9C3sye0RM

08.05.2020

1.КУЛЬТУРА МОВЛЕНЕВОГО СПІЛКУВАННЯ+ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА
Тема: переказ оповідання В. Сухомлинського «Покинуте кошеня

2.ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ СОЦІУОМ
Тема: В гості до бабусі

3.МАЛЮВАННЯ
Тема: Друзі наші менші (малювання за задумом)
derevo-kazok.org›pokinute-koshenja-vasil…

https://youtu.be/kWMdup4idxo

https://youtu.be/kTfsWlZ7NrE


Методичні рекомендації для батьків

30.04.2020 3 корисні гри на Android для дошкільнят. Та трохи про ігри дітей на планшеті https://gylyajpole.city/read/blog/21643/3-korisni-gri-na-android-dlya-doshkilnyat-ta-trohi-pro-igri-ditej-na-plansheti

29.04.2020 Консультація для батьків

/Files/images/kolosova/29/1.jpg /Files/images/kolosova/29/4.jpg /Files/images/kolosova/29/2.png /Files/images/kolosova/29/3.jpg

28.04.2020 Розвиваючі ігри для дітей: ТОП-10 корисних розваг https://lady.tochka.net/ua/66492-razvivayushchie-igry-dlya-detey-top-10-poleznykh-razvlecheniy/

27.04.2020 Логiко-математичнi iгри https://www.pedrada.com

24.04.2020 Консультація на тему https://vseosvita.ua/library

23.04.2020 Урок Весна. Рослини навесні https://youtu.be/r4oN0cUhs6A

22.04.2020 Лисичка з Качалкою - українські казки https://youtu.be/ZgsuRjb_cqU

21.04.2020 Дітям про планети Сонячної системи. Цікаві факти про планети https://youtu.be/ITub7NYgY2Y

17.04.2020 Цікаві вироби з паперу для дітей – Саморобки з паперу podelkibumaga.ru

16.04.2020 Корисні підказки. Як почути своє тіло https://youtu.be/dgaovSRHGPQ

15.04.2020 Корисні підказки. Імунітет https://youtu.be/X_t2fGl-7qo

14.04.2020 Цікаві завдання для діток, які вміють рахувати до 10, знають кольори, а також назви тварин та різні види транспорту https://youtu.be/PIfHnaTQFjc

13.04.2020 Консультація для батьків "Йога для дітей: вправи в картинках для найменших"

Добре продумана система зміцнення молодого організму, заснована на багаторічній практиці, є ЙОГА для дітей. Здоров'я, бадьорість, уміння зосередитися, фізичний розвиток і гарний настрій малюка - ось основні плюси таких занять. Вона спрямована на зміцнення організму і нервової системи, на виховання сили волі і формування цілісної особистості. Багатогранність поняття «йога» дозволяє говорити про різноманітність тренувань для дітей дошкільного віку.

Йога вчить дитину концентрації і дисципліні,заспокоює,допомагає боротися з поганим настроєм. Для виконання вправ знайдіть тиху кімнату, не переїдайте перед заняттями. Пропоную вашій увазі картинки, з коротким описом поз, які під вашим чітким керівництвом, допоможуть малюкові засвоїти ази йоги для дітей. У кожній позі потрібно затриматися на 3-4 вдихи й видихи.

1) Крендель

/Files/images/kolosova/1.jpg

Всядьтесь рівненько, схрестивши ніжки. Одну руку покладіть на протилежне коліно.Іншу руку витягніть за собою і глибоко вдихніть.Потімпоміняйте руки.

2) Спокій

/Files/images/kolosova/2.jpg

Сядьте, схрестивши ноги.Випряміть спину.Покладіть руки на коліна долонями вгору.Закрийте очі.Спокійно дихайте.

3) Літачок

/Files/images/kolosova/3.jpg

Ляжте на живіт.Підніміть груди, руки і ноги.Дихайте глибоко.

4) Кобра

/Files/images/kolosova/4.jpg

Ляжте на живіт.Упріться на зігнуті лікті.Повільно підніміть груди.Лікті повинні бути під грудьми, а ноги-випрямлені ззаду.

5) Слоненя

/Files/images/kolosova/5.jpg

Станьте рівно.Нагніться вперед.Стуліть руки.Починайте похитувати руками в сторони (ніби слоник хоботом).

6) Видра

/Files/images/kolosova/6.jpg

Ляжте на живіт.Випряміть руки перед собою.Повільно підніміть голову і груди.Випряміть руки.

7) Лев

/Files/images/kolosova/7.jpg

Стати на коліна.Опустіть груди на стегна.Вдихніть і видихніть.Подайте тіло вперед і заричіть, як лев.

8) Устриця

/Files/images/kolosova/8.jpg

Сядьте прямо.Ступні ніг зведіть разом.Покладіть руки під коліна, ліктями торкніться підлоги.Вдихніть, видихніть.Повільно торкніться ступень головою.

9) Вулкан

/Files/images/kolosova/9.jpg

Станьте прямо.Злегка розведіть ноги.Складіть долоні на рівні грудей.Вдихніть. Виштовхніть руки вгору. Видихніть.Розведіть руки в сторони і зведіть у центр.

10) Орел

/Files/images/kolosova/10.jpg

Станьте рівно.Злегка зігніть коліна.Поставте ліву ногу на праву.Схрестіть руки так, щоб права рука накривала ліву.Вдихніть, видихніть.

11)Жаба

/Files/images/kolosova/11.jpg

Розведіть ноги на ширину плечей. Сядьте навпочіпки, руки заведіть за ноги. Тримайтеся міцно. Трохи раскачайтесь і підстрибніть. Можна проквакали. Якщо стрибати не виходить, утримуйте рівновагу максимально можливий час.

12) Човник

Необхідна для тренування і розвитку преса. Сядьте на килимок. Підніміть, витягнуті прямо, ноги вгору, схопіть їх долонями, утримуючи тіло прямим з опорою на п’яту точку. Можна трохи розгойдуватися, щоб утримати рівновагу.

12)Фламінго

/Files/images/kolosova/12.jpg

Встаємо прямо. Вдихаємо. Починаємо потихеньку нахилятися вперед, відведену ногу піднімайте вгору. Руки – в боки. Видихаємо. Фіксуємо положення. Спина і піднята нога повинні утворити пряму лінію.

13)Граємо в хованки з зайчиком

/Files/images/kolosova/13.jpg

Сідаємо на підлогу. Ноги прямі, витягнуті перед собою. Дотягуємося пальцями рук до п’ят. Складаємось навпіл максимально низько. Опускаємо голову, ховаємося в колінах. Фіксуємо, повертаємося у вихідне положення.

Зайчик вирішив озирнутися по сторонах.

/Files/images/kolosova/14.jpg

Зайчик захотів покататись. Лягаємо на килимок. Відриваємо від підлоги руки і ноги. Заводимо руки назад, обхоплюємо коліна і гайдаємося на животику. Можна використовувати як парний варіант вправи. Дитина фіксує позу, дорослий розгойдує. Потім навпаки. Заєць грає з м’ячем. У ролі м’ячика виступає голова. Зайчик кинув м’яч, він покотився. Крутимо головою по сторонах, руху обережні, повільні. Виконувати можна лежачи, піднявши корпус на витягнутих руках, сидячи і стоячи.

Протипоказання

У йоги немає особливих протипоказань. Займатися можна дітям з будь-якими захворюваннями, рівнем фізпідготовки, навіть з I ступенем ДЦП. Важливо правильно підібрати комплекс вправ і дотримувати техніку їх виконання. Список застережень для батьків і дітей невеликої:

 Якщо є травми хребта, шиї, не робіть скручування, стійку на голові.

 Глибокі нахили тіла назад заборонені при патологіях щитоподібної залози.

 До 14 років не змушуйте дитину згинатися в будь-яку сторону максимально глибоко. Хребет ще не готовий до серйозних дорослим навантажень.

 При патологіях серцево-судинної системи заборонені перевернуті асани.

Консультація для батьків

Роль народної казки у вихованні почуттів і розвитку мовлення дошкільників

«Казка – активна, естетична творчість, що охоплює всі сфери духовного життя дитини – її розум, почуття, уяву, волю». В.О.Сухомлинський

/Files/photogallery/091.png

Дошкільний вік – один з основних періодів у психічному розвитку дитини.

Ефективність набуття дітьми знань, умінь і навичок вимагає ретельного вибору шляхів, методів та засобів навчання й виховання. Численні психолого-педагогічні дослідження довели, що словесні образи, створені в уяві дитини з допомогою міфів, легенд, фантастичних історій, відзначаються великим емпатійним емоційним переживанням. У зв’язку з цим, у виховному процесі доцільно широко використовувати широкі можливості казки. Вони розвивають уяву, образне мислення, усне мовлення, стимулюють творчу активність, слугують дієвим засобом самовиховання дитини. Дошкільники вчаться спостерігати, аналізувати, узагальнювати. О.М. Водовозова кваліфікувала використання усної народної творчості, як найбільш цікавий для всіх учасників педагогічного процесу спосіб організації мовленнєвих занять з дітьми.Народна творчість – це невичерпне джерело педагогічної матеріалу, одна з основ мовного, морального, естетичного, патріотичного виховання.Створений століттями поетичний матеріал малих фольклорних форм у поєднанні з реальністю, перебуваючи в буденному стані, поступово перетворюють її, і в результаті поетизація звичайних предметів і явищ підкреслює їх достовірність і одночасно з цим підносить буденне, збагачує мову дитини.

Казка– це глибока і мудра книга життя.

Казки виникли в сиву давнину і є одним із найпоширеніших жанрів усної народної творчості. У них відображені погляди на речі, ставлення до людських цінностей, висока духовність та глибока мудрість народу, що формувались упродовж багатьох поколінь. Ці поетичні скарби громадились віками і передавалися від покоління до покоління, вбираючи в себе все нові й нові події, характери.

За тематикою казки поділяють на три групи:

- соціально-побутові– в них звеличуються гуманність, працьо­витість, чесність, скромність, розсудливість, а висміюються брехли­вість, зазнайство, неробство, скупість.

- героїко-фантастичні (чарівні)– у них органічно поєднані міфічне, фантастичне та героїчне начала.

- про тварин– головними персонажами виступають звірі, птахи, що уособлюють певні людські риси.

- про природу–основною метою яких є виховання любові до природи. Особливе значення має залучення дітей до чарівним і героїчних казок. Ідейний зміст цих казок – подвиги героїв в ім’я визволення рідної землі, свого народу від зла, насильства, від ворогів і чужоземних загарбників – сприяє розкриттю ідей патріотизму.Визначальними рисами кожної казки є вигадка, фантазія, творча мрія. У них «народ-педагог» акцентує увагу на головних рисах героїв, їхній поведінці у різних ситуаціях.

Діти чудово сприймають казку. Вона всебічно охоплює духовне життя дитини – розум, почуття уяву, волю. Казки справляють на дітей глибоке емоційне враження, збагачують їхню мову, пробуджують духовні сили, тому й слугують незамінним засобом зближення батьків і дітей, батьківського виховання. Усна народна творчість є не тільки найважливішим джерелом і засобом розвитку всіх сторін мовлення дітей, але і відіграє величезну роль у вихованні дошкільнят інтересу до рідної мови. Воно допомагає відчути красу рідної мови, розвиває образність мови. К. І. Чуковський у книзі “Від двох до п’яти” говорив про те, що «всілякі народні пісні, казки, прислів’я, приказки, загадки, складають улюблену розумову їжу дошкільнят, краще всього залучають дитину до основ народної мови». Крім цього він зазначав, що «казка розвиває, збагачує і гуманізує дитячу психіку, так як слухає казку дитина відчуває себе її активним учасником і завжди ототожнює себе з її персонажів, хто бореться за справедливість, добро і свободу. У підтримці малих дітей шляхетним і мужнім героєм літературного вимислу і полягає основне виховне значення казки». Важко собі уявити світ дитини без казок: «дитинство» і «казка» – поняття невіддільні. Всі казки стверджують дитини в правильних стосунках до світу. У кожній казці міститься мораль, необхідна дитині: він повинен визначати своє місце в житті, опановувати морально – етичні норми поведінки в суспільстві. Сюжет казок розгортається стрімко, а щасливий кінець казки відповідає життєрадісному світовідчуванню дитини. Важлива особливість казок полягає в тому, що їх герої завжди, при будь-яких обставин залишаються вірними своїм характерам. Таким чином, у казці укладена та необхідна простота людських відносин, яка повинна бути засвоєна дитиною перш, ніж він навчиться розуміти складність інших справ і вчинків. Вивчення мови свого народу, оволодіння всім багатством фольклору – один з найважливіших магістральних шляхів духовного відродження країни.

Методика ознайомлення з казками:

1. Казку дитині треба розповідати, а не читати. І розповідати неодноразово. Необхідно художньо, артистично відтворити образи персонажів, передати і моральну спрямованість, і гостроту ситуації, і своє ставлення до подій.

2. Для того, щоб діти слухали казку уважно, треба їх підготувати до цього. Можна використовувати наступні прийоми:

– показати казку з допомогою іграшок (настільний театр);

– використовувати приповідку, причому нову казку краще почати знайомої приказкою, а вже почуту казку – примовкою нової, цікавої.

3. Алексєєва М. М., Яшина в. І. пропонують використовувати словесні методичні прийоми в поєднанні з наочними:

– бесіди після ознайомлення з казкою, що допомагають визначити жанр, основний зміст, засоби художньої виразності;

– вибіркове читання на прохання дітей;

– розглядання ілюстрацій, книг;

– перегляд діафільмів, кінофільмів після знайомства з текстом;

– прослуховування запису казки виконання майстрами художнього слова;

4. При розповіді казки рекомендується використовувати моделювання. Заміщеними об’єктами стають герої казок, а також предмети, з якими вони діють. В залежності від того, наскільки дитина опанував моделюванням, змінюється повнота розігруваного сюжету.

5. Закінчувати казку можна відомими кінцівками: «Тут і казці кінець, а хто слухав – молодець», мета їх використання – дати дитині зрозуміти, що казка закінчилася, і відвернути його від фантастичного. Кінцівками можуть служити й відповідні до змісту казки прислів’я, це закріпить враження про почуте і навчить дитину до місця вживати образні народні вирази.

6. Р. Халікова розкрила своєрідність прийомів впливають на моральне, патріотичне, інтернаціональне виховання дошкільників в процесі ознайомлення з фольклором:

– образне сприйняття прислів’їв, казок поглиблюється, якщо одночасно іде ознайомлення дітей з декоративними виробами народного побуту, національним костюмом російського народу і людей інших національностей.

– включення в бесіду по казкам питань, відповіді на які потребують акцентування на моральних якостях героя.

– використання методу порівняння національних фольклорних творів, що дає можливість не тільки формувати певні уявлення про характерні національні особливості усної творчості, але й виховувати глибокий інтерес до аналізу цих особливостей, розуміння цінності фольклору кожного народу; дітей варто підводити до розуміння того, що різні народи в казках однаково оцінюють вчинки персонажів.

– використання методу порівняння сучасного життя із зображеною в казках.

7. Необхідно після занять створити умови для різноманітної творчої діяльності дітей, що відображає враження, отримані від сприйняття фольклорних творів: придумування казок, загадок, малювання на теми улюблених казок, їх драматизація.

Таким чином, можна зробити висновок, що різні види усної народної творчості є важливим засобом розвитку мовлення і всіх сторін особистості дитини. Але ефективність їх використання буде залежати не тільки від того – чи розуміє вихователь яка роль фольклору, а й від того, наскільки добре він знає про засоби народної педагоги, про методи і прийоми їх використання.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 343

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.