Результати моніторингу кваліметричної моделі оцінювання дітей старшого дошкільного віку
від 29.10.2020
Моніторинг оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі проведено з 21.09.20120 по 26.10.2020. Група старшого дошкільного віку №4, та логопедична група №7 вчасно надали картки на перевірку. Дослідження проводились за Протоколом, у якому в балах оцінювались компетенції дітей, орієнтуючись на зміст Базового компонента дошкільної освіти.
Моніторинг проведено в групі старшого віку №4 (18 дітей), логопедичній групі №7 (14 дітей ), всього обстежено 32 дитини.
Бали оцінювання | Група старшого віку № 4 18 дітей | Логопедична група № 7 14 дітей | ||
Високий рівень | 5 | 28% | 3 | 22% |
Достатній рівень | 8 | 44% | 9 | 64% |
Середній рівень | 5 | 28% | 1 | 7% |
Низький рівень | 0 | 0% | 1 | 7% |
Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку
Фактор | Критерій | Бали оцінювання | ||||||||||
4 бали компетенція сформована в повній мірі | 3 бали компетенція сформована в достатній мірі | 2 бали компетенція сформована посередньо | 1 бал компетенція сформована мінімально | 0 балов компетенція не сформована | ||||||||
кіль кість | % | кіль кість | % | кіль кість | % | кіль кість | % | кіль кість | % | |||
І. Фізичний розвиток й здоров’я дитини | 1.Біологічна зрілість (вага, зріст) | - | - | 24 | 75% | 8 | 25% | - | - | - | - | |
2. Здоров’я збережувальна компетенція | - | - | 14 | 44% | 17 | 53% | 1 | 3% | - | - | ||
3. Особистісно-оцінна компетенція | 1 | 3% | 15 | 47% | 16 | 50% | - | - | - | - | ||
ІІ. Соціальний розвиток | 4.Родинно-побутова-компетенція | 2 | 6% | 21 | 66% | 9 | 28% | - | - | - | - | |
5. Соціально-комунікативна компетенція | 2 | 6% | 11 | 35% | 18 | 56% | 1 | 3% | - | - | ||
ІІІ. Природничо-екологічний розвиток | 6. Природничо- екологічна компетенція | - | - | 10 | 32% | 20 | 62% | 2 | 6% | - | - | |
IV. Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток | 7.Предметно- практична компетенція | - | - | 17 | 53% | 13 | 41% | 2 | 6% | - | - | |
8. Художньо- продуктивна компетенція | - | - | 12 | 38% | 17 | 53% | 3 | 9% | - | - | ||
V. Ігрова діяльність | 9. Ігрова компетенція | 1 | 3% | 24 | 75% | 7 | 22% | - | - | - | - | |
VI. Сенсорно-пізнавальний розвиток | 10. Сенсорно- пізнавальна компетенція | 1 | 3% | 10 | 32% | 19 | 59% | 2 | 6% | - | - | |
11. Математична компетенція | - | - | 13 | 41% | 15 | 47% | 4 | 12% | - | - | ||
VII. Мовленнєвий розвиток | 12.Комунікативна компетенція | 1 | 3% | 19 | 59% | 9 | 29% | 2 | 6% | 1 | 3% | |
13. Мовленнєва компетенція | - | - | 14 | 44% | 15 | 47% | 2 | 6% | 1 | 3% | ||
Висновки: процент сформованості компетенцій дошкільників на І півріччя – у межах норми, переважає достатній рівень сформованості.
Вихователям рекомендовано:
- здійснювати диференційований підхід за рівнем розвитку дітей при підборі завдань;
- планувати та проводити групову та індивідуальну роботу зі звукової культури мовлення;
- надавати перевагу індивідуальним формам роботи з дітьми, які мають низький рівень засвоєння вимог програми, розвитку психічних процесів та не систематично відвідують ЗДО;
- підвищувати ефективність співпраці з батьками щодо розумового та психічного розвитку дітей, якісної підготовки до школи та систематичного відвідування дітьми ЗДО;
- забезпечити якісну різнобічну підготовку дітей до школи.
Коментарi