Результати моніторингу кваліметричної моделі оцінювання дітей старшого дошкільного віку

від 29.10.2020

Моніторинг оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі проведено з 21.09.20120 по 26.10.2020. Група старшого дошкільного віку №4, та логопедична група №7 вчасно надали картки на перевірку. Дослідження проводились за Протоколом, у якому в балах оцінювались компетенції дітей, орієнтуючись на зміст Базового компонента дошкільної освіти.

Моніторинг проведено в групі старшого віку №4 (18 дітей), логопедичній групі №7 (14 дітей ), всього обстежено 32 дитини.
Бали оцінювання Група старшого віку № 4 18 дітей Логопедична група № 7 14 дітей
Високий рівень 5 28% 3 22%
Достатній рівень 8 44% 9 64%
Середній рівень 5 28% 1 7%
Низький рівень 0 0% 1 7%
Протокол оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку
Фактор Критерій Бали оцінювання
4 бали компетенція сформована в повній мірі 3 бали компетенція сформована в достатній мірі 2 бали компетенція сформована посередньо 1 бал компетенція сформована мінімально 0 балов компетенція не сформована
кіль кість % кіль кість % кіль кість % кіль кість % кіль кість %
І. Фізичний розвиток й здоров’я дитини 1.Біологічна зрілість (вага, зріст) - - 24 75% 8 25% - - - -
2. Здоров’я збережувальна компетенція - - 14 44% 17 53% 1 3% - -
3. Особистісно-оцінна компетенція 1 3% 15 47% 16 50% - - - -
ІІ. Соціальний розвиток 4.Родинно-побутова-компетенція 2 6% 21 66% 9 28% - - - -
5. Соціально-комунікативна компетенція 2 6% 11 35% 18 56% 1 3% - -
ІІІ. Природничо-екологічний розвиток 6. Природничо- екологічна компетенція - - 10 32% 20 62% 2 6% - -
IV. Предметно-практична діяльність та художньо-естетичний розвиток 7.Предметно- практична компетенція - - 17 53% 13 41% 2 6% - -
8. Художньо- продуктивна компетенція - - 12 38% 17 53% 3 9% - -
V. Ігрова діяльність 9. Ігрова компетенція 1 3% 24 75% 7 22% - - - -
VI. Сенсорно-пізнавальний розвиток 10. Сенсорно- пізнавальна компетенція 1 3% 10 32% 19 59% 2 6% - -
11. Математична компетенція - - 13 41% 15 47% 4 12% - -
VII. Мовленнєвий розвиток 12.Комунікативна компетенція 1 3% 19 59% 9 29% 2 6% 1 3%
13. Мовленнєва компетенція - - 14 44% 15 47% 2 6% 1 3%

Висновки: процент сформованості компетенцій дошкільників на І півріччя – у межах норми, переважає достатній рівень сформованості.

Вихователям рекомендовано:

- здійснювати диференційований підхід за рівнем розвитку дітей при підборі завдань;

- планувати та проводити групову та індивідуальну роботу зі звукової культури мовлення;

- надавати перевагу індивідуальним формам роботи з дітьми, які мають низький рівень засвоєння вимог програми, розвитку психічних процесів та не систематично відвідують ЗДО;

- підвищувати ефективність співпраці з батьками щодо розумового та психічного розвитку дітей, якісної підготовки до школи та систематичного відвідування дітьми ЗДО;

- забезпечити якісну різнобічну підготовку дітей до школи.

Кiлькiсть переглядiв: 192

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.