Індивідуальний план роботи
вихователя середньої групи дошкільного віку Алексанової Н.В.
на час карантину 01.06 - 05.06.2020 р.
(дистанційний режим)
I тиждень. Тема тижня: «Світлиця рідної природи – літо»
Дата | Види роботи | Посилання |
01.06 | 1.Художня література. Тема: День захисту дітей (з історії свята +права дитини) | https://youtu.be/SHefJN-lxlA |
02.06 | 1.Музична діяльність за планом муз.керівника | |
03.06 | 1.Художня-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) Тема: Саморобка до Дня захисту дітей | https://youtu.be/klz8OFFxDvc |
04.06 | 1.Здоров’я та фізичний розвиток Руханка-зарядка (фізкультхвилинка) "Раз, два, три" для дітей | https://youtu.be/BPc8GuNw6BI |
05.06 | 1. ОБЖД. Тема: Безпечний відпочинок влітку | https://youtu.be/RkvSYIjk9g8 |
Індивідуальний план роботи
вихователь групи середнього дошкільного віку Алексанова Н.В.
на час карантину 04.05 - 29.05.2020 р. (дистанційний режим)
IV тиждень. Тема тижня: «Рослини на нашому подвір’ї»
Підтема: «Квіти, кущі, дерева»
Дата | Види роботи | Посилання |
25.05 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям+розвиток мовлення Тема: Гра «Жива та нежива природа» 2. Ліплення-образотворча діяльність Тема: Сонячна система 3. Фізичний розвиток (II половина дня) 4. Робота з батьками (консультації, поради). | https://youtu.be/ImbLcnJM8TA |
26.05. | 1. Логіко-математичний розвиток Тема: Гра «Ненаситний крокодильчик» 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Догляд за кімнатними рослинами | https://youtu.be/85GH3x3phf0 |
27.05. | 1.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність - аплікація Тема: Як зробити саморобку до дня вишиванки 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Веселі звірята 3. Консультація для батьків «Патріотичне виховання» | https://youtu.be/7ozqWSmt-kY https://youtu.be/5gxZ2-Hoyqo |
28.05. | 1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: Д/г «Хто більше визначить слів на заданий звук» 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Миття іграшок, ігрового обладнання. | https://youtu.be/9FyP6KjsRRo |
29.05. | 1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Планети сонячної системи 2. Образотворча діяльність - Малювання Тема: Незвичайні планети 3. Складання плану роботи на час карантину. | https://youtu.be/ITub7NYgY2Y |
25.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Ознайомлення з природним довкіллям+розвиток мовлення Тема: Гра Жива та нежива природа 2. Ліплення-образотворча діяльність Тема: Сонячна система 3. Фізичний розвиток (II половина дня) | https://youtu.be/ImbLcnJM8TA |
26.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Логіко-математичний розвиток Тема: Гра «Ненаситний крокодильчик» 2. Музичне за планом музичного вихователя. | https://youtu.be/85GH3x3phf0 |
27.05.2020
Види роботи | Посилання |
1.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність - аплікація Тема: Як зробити саморобку до дня вишиванки 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Веселі звірята | https://youtu.be/7ozqWSmt-kY https://youtu.be/5gxZ2-Hoyqo |
28.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: Д/г «Хто більше визначить слів на заданий звук» 2. Музичне за планом музичного вихователя. | https://youtu.be/9FyP6KjsRRo |
29.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Планети сонячної системи 2. Образотворча діяльність - Малювання Тема: Незвичайні планет и | https://youtu.be/ITub7NYgY2Y |
III тиждень. Тема тижня: «Сім’я сонечка»
Підтема: «Сім’я сонечка»
Дата | Види роботи | Посилання |
18.05 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям+розвиток мовлення Тема: Корисні підказки. Вода 2. Ліплення-образотворча діяльність Тема: Квіти 3. Фізичний розвиток 4.Упорядкування документації по моніторингу знань дітей. | https://youtu.be/RmErh04ndGs |
19.05. | 1. Логіко-математичний розвиток Тема: Кількісний та порядковий рахунок 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3.Добірка нового матеріалу до занять з розвитку мовлення | |
20.05. | 1.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність - аплікація Тема: Чарівний сад 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Ранкова зарядка 3.Догляд за кімнатними рослинами | |
21.05. | 1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: казка «Кривенька качечка» 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Консультація «Трудове виховання в сім’ї» | https://youtu.be/h0WIdfgxjJc |
22.05. | 1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Професії для дітей 2. Образотворча діяльність - Малювання Тема: Моя сім’я 3. Складання плану роботи на час карантину. | https://youtu.be/4xCSAmIoACk |
18.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Ознайомлення з природним довкіллям+розвиток мовлення Тема: Корисні підказки. Вода 2. Ліплення-образотворча діяльність Тема: Квіти | https://youtu.be/RmErh04ndGs Фото |
19.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Логіко-математичний розвиток Тема: Кількісний та порядковий рахунок 2. Музичне за планом музичного керівника | https://youtu.be/uF5mvB1f11E |
20.05.2020
Види роботи | Посилання |
1.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність - аплікація Тема: Чарівний сад 2. Здоров’я та фізичний розвиток Тема: Ранкова зарядка |
21.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: казка «Кривенька качечка» 2. Музичне за планом музичного вихователя. | https://youtu.be/h0WIdfgxjJc |
22.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Професії для дітей 2. Образотворча діяльність - Малювання Тема: Моя сім’я | https://youtu.be/4xCSAmIoACk |
II тиждень. Тема тижня: «Природа навесні»
Підтема: «Колообіг води в природі»
Дата | Види роботи | Посилання |
12.05.2020 | 1. Логіко-математичний розвиток Тема: Геометричні фігури 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Перегляд новин з фахової літерарури | https://youtu.be/agxKD87WiRg |
13.05.2020 | 1.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність - аплікація Тема: Метелик 2. Здоров’я та фізичний розвиток Фізруханка Вверх-вниз 3. Консультація «Догляд за кімнатними рослинами» | Онлайн-заняття https://youtu.be/pcLMi59Pqhw |
14.05.2020 | 1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: Вивчаємо звуки. 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Консультація «Особиста гігієна для дошкільнят» | https://youtu.be/wKB4ve0tqiQ |
15.05.2020 | 1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Безпека на дорозі 2. Образотворча діяльність - Малювання Тема: Морське царство 3. Індивідуальні консультації в онлайн режимі. | https://youtu.be/KV-kSvIaYRk |
12.05.2020
Дата | Види роботи | Посилання |
12.05.2020 | 1. Логіко-математичний розвиток Тема: Геометричні фігури 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Перегляд новин з фахової літерарури | https://youtu.be/agxKD87WiRg |
13.05.2020
Види роботи | Посилання |
1.Ознайомлення із соціумом + образотворча діяльність - аплікація Тема: Метелик 2. Здоров’я та фізичний розвиток Фізруханка Вверх-вниз | Онлайн-заняття https://youtu.be/pcLMi59Pqhw |
Заняття-онлайн з образотворчої діяльності: аплікація "Метелик"
14.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: Вивчаємо звуки 2. Музичне за планом музичного вихователя. | https://youtu.be/wKB4ve0tqiQ |
15.05.2020
Види роботи | Посилання |
1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Безпека на дорозі 2. Образотворча діяльність - Малювання Тема: Морське царство | https://youtu.be/KV-kSvIaYRk |
Тема I тижня (04.05.-08.05.): «Природа навесні»
Підтема «Комахи»
Дата | Види роботи | Посилання |
04.05.2020 | 1. Ознайомлення з природним довкіллям Тема: Комахи 2.Ліплення Тема: За задумом | Фото |
05.05.2020 | 1.Логіко-математичний розвиток Тема: Орієнтування у просторі. Лічба 2.Музичне за планом музичного вихователя | https://www.youtube.com https://youtu.be/_eQpHj3vh54 |
06.05.2020 | 1.Ознайомлення із соціумом + аплікація Тема: Метелики 2.Фізичний розвиток 3. Консультація для батьків «Чим зайнятися з дітьми під час карантину» | Фото https://youtu.be/4g6Cd1X7lUU https://youtu.be/qv-OVvRrzdM |
07.05.2020 | 1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: Читання казки «Івасик-Телесик»» 2. Музичне за планом музичного вихователя. 3. Добір дидактичних матеріалів для дітей середнього віку | https://youtu.be/8xnkfXAyNdo |
08.05.2020 | 1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Пожарна безпека для малюків 2.Малювання Тема: Комахи 3. Ознайомлення з новими нормативними документами | https://youtu.be/1gHG9hxw95k Фото |
04.05.2020
Дата | Види роботи | Посилання |
04.05 | 1.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ Тема: Комахи 2. ЛІПЛЕННЯ Тема:За задумом | https://youtu.be/BXToLHfbSyo |
05.05.2020
Логіко-математичнийрозвиток Тема: Орієнтування у просторі. Лічба | https://www.youtube.com https://youtu.be/_eQpHj3vh54 |
06.05.2020
1.Ознайомлення із соціумом + аплікація Тема: Метелики 2.Фізичний розвиток 3. Консультація для батьків «Чим зайнятися з дітьми під час карантину» | Фото https://youtu.be/4g6Cd1X7lUU https://youtu.be/qv-OVvRrzdM |
Консультація для батьків «Чим зайнятися з дітьми під час карантину»
Під час карантину 2020 року і обмеження соціального життя діти втратили розвиваючі заняття всадах і гуртках, повноцінні прогулянки, зустрічі здрузями і часто навіть бабусями і дідусями. Однак їм потрібно продовжувати розвиватися. Щоробити батькам? Стежити, щоб діти отримували повноцінне харчування і вітаміни, дотримувалися розпорядку дня, дихали свіжим повітрям. Як мінімум, регулярно провітрюйте і стежте зачистотою. Для безпеки дітей стежте, щоб вони незалишалися наодинці в кімнаті або набалконі з відкрилися вікнами або встановіть спеціальні захисту або решітки. Навіть якщо випрацюєте вдома, знаходите час від часу півгодини, щоб посидіти здитиною. Якщо ваша фантазія нейде далі розмальовок пряток і спорудження«халабуди»(щовже непогано), ось щесписок 10 ідей від НВ, чим можна зайнятися з дітьми дошкіл
• Влаштуйте день народження улюбленої іграшки
Визначте предмет-скарб, заховайте його і влаштуйте пошуки скарбу.
Влаштуйте показ мод, віддавши дитині врозпорядження будь-який одяг.
Відкрийте запаси пластиліну«начорний день» і втілюйте зним найвеселіші ідеї.
Доречі, якщо пластилін закінчився, виможете самі зробити тісто плейдо затаким рецептом:
- 1 склянка борошна
- 1 стакан крохмалю(картоплянийабо кукурудзяний)
- 2 ст. ложки рослинної олії
- 1 склянка окропу
- 2 ст. ложки соку лимона
- харчовий барвник
Борошно і крохмаль змішайте вмисці. Вмішайте дві ложки рослинної олії. Усклянку окропу капнфти барвник і лимонний сік. Виливаємо все цевмиску і активно перемішуємо, після чого вимішуємо на рівній поверхні. Якщо тісто липне— додайте щеборошна.
Спечіть разом печиво уформі тварин або морських мешканців.
Якщо немає часу місити, і пісочне тісто, і форми можна замовити онлайн.
Танцюйте і дурійте
Незабувайте про користь руху. Зачас карантину діти можуть навчитися танцювати, абатьки— скинути зайву вагу.
Всім здоров’я!
07.05.2020
1. Культура мовленнєвого спілкування Тема: Читання казки «Івасик-Телесик»» 2. Музичне за планом музичного вихователя. | https://youtu.be/8xnkfXAyNdo |
08.05.2020
1. Ознайомлення із соціумом + розвиток мовлення Тема: Пожарна безпека для малюків 2.Малювання Тема: Комахи | https://youtu.be/1gHG9hxw95k Фото |
Заняття-онлайн
з образотворчої діяльності: аплікація "Метелик"
Методичні рекомендації для батьків
30.04.2020 Прості та швидкі оригамі для дітей https://youtu.be/JLV8_RZ-WEA
29.04.2020 Дидактична гра для дітей дошкільного віку. Красти облиш
Дивись і вчись онлайн, гра-комікс для дітей різновікових груп, повчальне оповідання у вигляді комікса. Цікаво грати та вивчати з дітьми 3-5 років https://youtu.be/Iu6_Zoz9oF4
28.04.2020 Двадцять перелітних птахів України та їх спів. Дітям про перелітних птахів. https://youtu.be/N6RajwdL2CY
Ще в давні часи люди звернули увагу на щорічні перельоти птахів. Перелітні птахи (англ. Migratory birds) – це птахи, які мігрують на великі відстані, часто відлітаючи навіть на інший континент. Клімат України досить різноманітний - снігові морозні зими, тепла, вітряна весна, посушливе жарке літо, дощова осінь. З настанням осінніх холодів багато хто з птахів, що жили влітку в наших лісах і на полях, зникають і прагнуть скоріше дістатися в теплі краї. Для одних птахів це переліт на далекі відстані, для інших на ближчі. Перелітні птахи відлітають у теплі краї не тому, що їм холодно, а тому, що з похолоданням зникає доступ до їжі і води, зникають комахи, трав’янисті рослини в’януть, водойми замерзають. Першими відлітають комахоїдні птахи. Потім відлітають зерноядні, а коли замерзають водойми пізніше всіх летять водоплавні птахи.
27.04.2020 Вчимося читати склади з буквою А https://youtu.be/OEdhBHXiZSk
24.04.2020 Мультфільм про здоров'я https://youtu.be/8GjEDdYETq4
23.04.2020 Віруси та мікроби https://youtu.be/SY7U2sxMdC4
22.04.2020 Математична ігротека для дошкільнят. Подорож до Африки https://www.youtube.com
21.04.2020 Як ліпити мишку з пластиліну | Уроки ліпки для дітей https://youtu.be/XZgpcWXs7ec
17.04.2020 Розвиваючи мультики та пісні для дітей https://youtu.be/znorI0PNMCA
16.04.2020 Розвиваючи мультики для дітей українською https://youtu.be/fbE5kmaCWOE
15.04.2020 Картотека дидактичних ігор для дітей середнього дошкільного віку https://vseosvita.ua
14.04.2020 Явиша природи для дошкільнят https://youtu.be/0fxyl8blrN0
13.04.2020 Заняття з ліплення. Гусінь https://youtu.be/2LuKMYnw2Y8
10.04.2020 Поробки на Великдень https://youtu.be/jm05CXVAfnE
09.04.2020.Малювання. Весняне дерево https://youtu.be/7yimg45-95A
08.04.2020 Майстер клас для дітей і батьків: виготовляємо іграшку https://youtu.be/Nn01KxYhSDM
07.04.2020 Вивчаємо голосні звуки. Гра із Колобком https://youtu.be/wKB4ve0tqiQ
06.04.2020 Математика для дошкільнят, додавання https://www.yoyube.com
03.04.2020. Пригоди лісових друзів – Охорона природи https://youtu.be/JZL8EqG7YoI
02.04.2020 Загадки для дітей https://youtu.be/uFEuaGcw530
01.04.2020 Геометричні фігури https://youtu.be/f9mt5NudSTc
Консультація для батьків
Вікові особливості дітей середнього віку
Вік від 4 до 5 років — це час, коли в дитини закінчився кризовий період, вона стала спокійнішою та слухнянішою. Крім того, у цьому віці дитина активно починає прагнути бути самостійною. Дізнаємось про основні зміни в характері дитини цього віку та дамо поради з виховання.
Дитина у віці від 4 до 5 років може:
· визначати розташування предметів: праворуч, ліворуч, посередині, вгорі, внизу, позаду, попереду;
· знати основні геометричні фігури (коло, овал, квадрат, трикутник і прямокутник);
· знати цифри від 0 до 10. Рахувати предмети в межах десяти, співвідносити кількість предметів із потрібною цифрою;
· розставляти цифри від 1 до 5 у правильній послідовності та в зворотному порядку;
· порівнювати кількість предметів, розуміти значення: більше/менше, порівну;
· знаходити відмінності й подібності між двома картинками (або між двома іграшками);
· складати за зразком споруди з конструктора;
· складати розрізану картинку з 8-10 частин;
· будувати речення з 10-12 слів;
· знаходити предмет за описом (яблуко — кругле, солодке, жовте);
· самостійно складати опис предмета;
· розуміти значення прийменників (в, на, під, за, між, перед, близько);
· знати, які бувають професії, чим займаються люди цих професій;
· відповідати на питання й правильно їх задавати;
· переказувати зміст почутої казки чи оповідання;
· розповідати напам'ять кілька віршів;
· розрізняти праву й ліву руку.
Важливо знати, що прагнучи бути самостійною, дитина намагається встановити свої правила в навколишньому світі та заявити про них. Для неї важливо майже все робити самостійно, вона менше потребує опіки дорослих і вже більше здатна подбати про себе. Крім того, у дитини розширюються свідомі емоції, вона стає здатною співпереживати, співчувати, розуміти почуття інших людей. У малюка формуються основні етичні поняття, творчі здібності. У фазу активності вступає розвиток уяви. Дитина живе в світі казок і фантазій — у цей період вона здатна створювати цілі світи на папері або в своїй уяві. У мріях і фантазіях дитина отримує можливість стати головною дійовою особою. Але, як наслідок розвиненої уяви, з’являються страхи, тому що знань і життєвого досвіду ще дуже мало. Дитина може почуватись недостатньо захищеною в світі. Також у цей період дитина прагне мати друзів серед однолітків. Ігри, в які дітям подобається грати, стають складнішими та набирають сюжетно-рольового наповнення (ігри в лікарню, в магазин, в улюблених героїв казок). Діти 4-5 років починають дружити один з одним, сваритися, миритися, ображатися, ревнувати, допомагати один одному. Активна допитливість у цей період розвитку змушує дітей постійно ставити питання про все, що вони бачать. Розширюється кругозір дитини, вона прагне пізнавальних бесід. Діти часто ставлять питання: «чому?», тому що їм дуже цікаво пізнавати навколишній світ, обговорювати побачене. Слухати розповіді дорослих про моря, океани, тварин, історії з життя людей. Відповідати на запитання дітей потрібно, щоб дитина не набула психологічного комплексу відчуженості. Але, відповідаючи на питання дітей, пояснення повинні бути не науково обґрунтовані, а сформульовані простою та доступною для дітей мовою.
У віці 4-5 років набирає обертів розвиток свідомості в дітей. Діти здатні в своєму пізнанні виходити за межі того, з чим безпосередньо стикаються — вони можуть поступово нагромаджувати фактичні знання про різні предмети та явища, про яких знають лише зі слів дорослого (про тварин і машини, міста й країни тощо). Коли дитина має такі уявлення, то в неї природно виникає ставлення до нових сфер життя, з якими її знайомлять: симпатія до дельфінів і боязке відношення до акул, співчуття до людей, які місяцями живуть в умовах полярної ночі, і пошана до їх здатності пристосовуватися до складних природних умов. Це означає, що дитина не лише отримувала знання від дорослого, а й розширювала коло подій та предметів, що викликали в неї певний емоційний стан: співчуття, пошана, інтерес. Також важливо, щоб відчуття які переживає дитина з приводу чужих їй людей та незнайомих істот чи подій, виводили її за межі вузьких і егоїстичних інтересів. Щоб робили певні дії в формуванні майбутнього громадянина суспільства, якому людське горе або переживання не буде чужим.
ПОРАДИ БАТЬКАМ
1. Дуже важливо, щоб дитина дотримувалась всіх режимних моментів.У вихованні дитини застосовуйте почуття гумору — це допоможе вам налагоджувати стосунки з дитиною, так ви будете краще розуміти один одного.Намагайтесь не говорити слово «ні». Якщо вам потрібно його сказати — обов’язково обґрунтуйте свою відмову.Намагайтесь вчити дітей на своїх прикладах, демонструйте те, що ви робите в повсякденному житті, будьте завжди для них прикладом, тому що діти наслідують поведінку своїх батьків.
2. Батькам важливо пам'ятати, що законів і заборон не повинно бути занадто багато. Замість заборон, якщо це можливо, пропонувати альтернативу, наприклад: «Тобі не можна малювати на стіні, але можна на папері». Заборони породжують у дитині почуття провини, злість і протест. Якщо ви щось однозначно забороняєте дитині, то будьте готові витримати його справедливу образу з цього приводу.
3. Обов’язково дотримуйтесь тих етичних принципів, які ви пропонуєте дитині.
4. Не перевантажуйте совість дитини. Пам'ятайте — надмірне покарання за незначні проступки та помилки викликають постійне відчуття своєї провини, страх перед покаранням.
5. Надайте дитині можливості прояву її творчості та можливість самореалізації.
6. Обов’язково хваліть за творчу роботу (малюнки та сувеніри, виготовлені в садочку чи вдома). Цікавтесь будь-якою подією, про яку розповідає ваш малюк та вчинком, який він зробив. Старайтесь оцінити дитину позитивно та підбадьорити її.
7. Забезпечте дитині можливість гратися з іншими дітьми — така гра розвиває уяву, образне мислення, вона необхідна для здорового емоційного розвитку.
Коментарi