ОНЛАЙН Майстер-клас «Квітка пам’яті»
Індивідуальний план роботи
вихователь логопедичної групи Втулкіної В.А.
на час карантину 04.05.2020 - 22.05.2020 (дистанційний режим)
II - IV тиждень 12.-15.05. - 25.-29.05.2020
Тема тижня: «Квітучий сад»
Дата | Зміст роботи | Посилання |
12.05.-26.05 | 1.Логіко-математичний розвиток. Тема: Порівняння чисел 2. Фізичний розвиток. Тема: Ранкова зарядка 3. Поради батькам | https://youtu.be/g3bwNnGzcno https://youtu.be/19pDnUJOqMM https://images.app.goo.gl /AnXxZ664G4QW6HZK7 |
13.05.-27.05 | 1. Малювання. Тема: Квітуче дерево 3. Консультація для батьків: «Екологічне виховання дітей в сім'ї» | https://youtu.be/Qh7HJz_uM2Q Соціальні мережі https://vseosvita.ua |
14.05.-28.05 | 1. Ліплення. Тема: майстер- клас Бджілка на лузі 2. Сталий розвиток. Тема: Корисні поради Вода 3.Консультація для батьків: «Шляхи досягнення сталого розвитку» | https://youtu.be/ArhKWBItAgs https://youtu.be/RmErh04ndGs https://youtu.be/DMAIpVRY1D4 |
15.05.-29.05 | 1. Культура мовленнєвого спілкування. Тема: Буква Я. Вірші, загадки, ігрові вправи 2. Фізичний розвиток. Тема: Дистанційне навчання з фізичної культури 3. Конструювання. Тема: «Орігамі з паперу тюльпани» | https://youtu.be/dtYNZm7Jsd8 https://youtu.be/dJ09KfBBPHQ https://youtu.be/IAhIg3XJqU8 |
12.05.-26.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Логіко-математичний розвиток. Тема: Порівняння чисел 2. Фізичний розвиток. Тема: Ранкова зарядка | https://youtu.be/g3bwNnGzcno https://youtu.be/19pDnUJOqMM https://images.app.goo.gl /AnXxZ664G4QW6HZK7 |
13.05.-27.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1. Малювання. Тема: Квітуче дерево | https://youtu.be/Qh7HJz_uM2Q https://vseosvita.ua |
14.05.-28.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1. Ліплення. Тема: майстер- клас «Бджілка на лузі» 2. Сталий розвиток. Тема: «Корисні поради. Вода.» | https://youtu.be/ArhKWBItAgs https://youtu.be/RmErh04ndGs |
15.05.-29.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1. Культура мовленнєвого спілкування. Тема: Буква Я. Вірші, загадки, ігрові вправи 2. Фізичний розвиток. Тема: Дистанційне навчання з фізичної культури. 3. Конструювання. Тема: Орігамі з паперу тюльпани | https://youtu.be/dtYNZm7Jsd8 https://youtu.be/dJ09KfBBPHQ https://youtu.be/IAhIg3XJqU8 |
І тиждень ( 04.05 – 08.05.2020)
III тиждень (18.05. - 22.05.2020) Тема тижня: «Найдорожча в світі Україна»
Дата | Зміст роботи | Посилання |
04.05.-18.05.2020 | 1. Складання плану роботи на час карантину. 2. Музичний розвиток - за планом муз. керівника. 3. Мовленнєвий розвиток (дитина і навколишній світ) Тема: «Подорож Україною.» 4. Консультація для батьків «Розвиток мовлення засобами художньої літератури» | Viber, соціальні мережі, в телефонному режимі. https://youtu.be/1Cy-9Bh72mw https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-rozvitok-movlenna-zasobami-hudoznoi-literaturi-238546.html |
05.05.-19.05.2020 | 1. Логіко-математичний розвиток Тема: «Арифметика-малятко тітоньки Сови» 2. Здоров’я та фізичний розвиток. Тема: «Онлайн гімнастика для дошкільнят» 3. Пошукова робота методичного матеріалу за темою «Підготовка дітей до школи в світі сучасних вимог». | https://youtu.be/2UG0TRHjm2Y https://youtu.be/EqIUkVb0H90 Інтернет - ресурси |
06.05.-20.05.2020 | 1.Малювання. Тема: Вчимося вдома: «Малюємо волошки і жито» 2.Логоритміка - за планом муз. керівника. 3.Підбір дидактичного матеріалу з сенсорного розвитку у дітей логопедичної групи. | https://youtu.be/ZVb-Xz639_A Соціальні мережі, інтернет – ресурси. |
07.05.-21.05.2020 | 1.Ліплення. Тема: Вчимося ліпити пластилінову картину «Квіти». 3. Музичний розвиток-за планом муз. керівника. 4. Правове виховання. Тема: «Конвенція ООН про права дитини» | https://youtu.be/0h9PY8IfVDA https://youtu.be/enxJbXFS8H4 |
08.05.-22.05.2020 | 1. Культура мовленнєвого спілкування (грамота-вихователь). Тема: «Буква Щ. Вірші, загадки, ігрові вправи» 2. . Здоров’я та фізичний розвиток. Тема: «Зарядка для дітей під музику» 3. Аплікація. Тема: Майстер-клас: «Весняна галявина» 4. Консультація-порадник для батьків: «Батьківські секрети успішної підготовки дитини до школи» | https://youtu.be/xpRKv9PmPSs https://youtu.be/b0lnHl0cxGo https://youtu.be/4ihSldXSOko інтернет-ресурс Google |
04.05.-18.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1.Музичний розвиток - за планом муз. керівника. 2.Мовленнєвий розвиток (дитина і навколишній світ) Тема: Подорож Україною. | https://youtu.be/1Cy-9Bh72mw \\ https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-rozvitok-movlenna-zasobami-hudoznoi-literaturi-238546.html |
05.05.-19.05.2020
Зміст роботи | Посилання |
1. Логіко-математичний розвиток Тема: Арифметика-малятко тітоньки Сови 2. Здоров’я та фізичний розвиток. Тема: Онлайн гімнастика для дошкільнят | https://youtu.be/2UG0TRHjm2Y https://youtu.be/EqIUkVb0H90 Інтернет - ресурси |
06.05.-20.05.2020
Заняття | Посилання |
Малювання. Тема: Вчимося вдома: «Малюємо волошки і жито» | https://youtu.be/ZVb-Xz639_A |
07.05.-21.05.2020
Ліплення. Тема: Вчимося ліпити пластилінову картину «Квіти». Музичний розвиток-за планом муз. керівника. Правове виховання. Тема: «Конвенція ООН про права дитини» | https://youtu.be/0h9PY8IfVDA https://youtu.be/enxJbXFS8H4 |
08.05.-22.05.2020
1. Культура мовленнєвого спілкування (грамота-вихователь). Тема: «Буква Щ. Вірші, загадки, ігрові вправи» 2. . Здоров’я та фізичний розвиток. Тема: «Зарядка для дітей під музику» 3. Аплікація. Тема: Майстер-клас: «Весняна галявина» | https://youtu.be/xpRKv9PmPSs https://youtu.be/b0lnHl0cxGo https://youtu.be/4ihSldX SOko |
Методичні рекомендації для батьків
30.04.2020 Як зробити подарунок своїми руками. 3д листівка. Наші руки не для нудьги. https://youtu.be/0lbJq5sNDMU
29.04.2020 Безпека дитини вдома: консультація для батьків https://ekit.org.ua/2871/
28.04.2020 «Пори року» тітоньки Сови - Травень (Уроки тетушки Совы) серия 6 https://youtu.be/3ARF4GGYswQ
27.04.2020 Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови - Світлофори і перехрестя (Уроки тетушки Совы) серия 6 https://youtu.be/PNJYPJLpyD0
24.04.2020 Казка з татом. Пан Коцький. https://youtu.be/h54WhvJvWT8
23.04.2020 Ігри з дітьми вдома: у що можна пограти з дитиною
Розвивати дітей можна і потрібно не тільки за допомогою книг. Ігри також дуже корисні в цій справі! Читайте, у що можна пограти вдома з дітьми, в нашому матеріалі.
Вгадай предмет
Потрібно загадати будь-який предмет, який є у кімнаті. Давайте підказки, але такі, щоб було місце і для самостійних роздумів дитини! Потім можна помінятися місцями, нехай малюк потренується загадувати і давати дорослому підказки.
Визначити на дотик
Дотик важливо розвивати так само, як і інші почуття і навички. Візьміть коробку або кошик, складіть туди кілька безпечних предметів: стаканчик, іграшка, цукерка, зубна щітка тощо. Надіньте дитині на очі пов’язку або попросіть заплющити очі. Давайте їй в руки по одному предмету, нехай вгадує за допомогою тактильних відчуттів.
Зробіть телефон власноруч
Саморобний телефон можна «сконструювати» за допомогою двох паперових стаканів і мотузки, протягнутої між ними. Трубки від вашого телефону можна прикрасити красивими стрічками, наклейками та блискітками! Коли закінчите майструвати, настане найцікавіше — розійтися в різні кутки кімнати і поговорити!
Покажи та вгадай емоцію
Роздрукуйте картинки з різними емоціями, зрозумілими вашому малюкові. Перед початком гри поговоріть про те, що відчувають люди на цих картинках. Складіть картинки в стопку, показуйте дитині по одній. Вона повинна без слів показати емоцію, а ви — вгадати.
Придумайте кінець історії
Когнітивні здібності можна розвивати за допомогою звичайних оповідань або казок. Прочитайте частину історії та попросіть дитину подумати, що могло статися далі. Обговоріть варіанти, а потім дочитайте розповідь до кінця. Можливо, деякі моменти будуть навіть вгадані!
У пошуках скарбів
Підготуйте приз-скарб, який буде нагородою у кінці гри. Зі стрічок, іграшок або картинок зробіть сліди, за якими дитина шукатиме скарб! Таке заняття вчить дітей дотримуватися інструкцій і досягати мети, в цьому випадку — знаходити скарб.
Знайти зниклий предмет
Попросіть дітей вийти з кімнати. Сховайте будь-який предмет і попросіть усіх повернутися. Діти повинні скористатися візуальною пам’яттю і логікою, щоб зрозуміти, який предмет ви сховали.
Крокодил
Ця гра подобається дорослим і дітям. Чим молодші учасники, тим простіші слова слід загадувати. Тут задіюється логіка, розвиваються артистичні здібності, міміка. І взагалі це дуже весело!
Твістер
Як і в «Крокодил», у «Твістер» люблять грати всі! Але, крім веселощів, в цій грі є і більш корисні переваги. У «Твістері» розвиваються фізичні здібності дитини, тренується розтяжка.
Будуємо шалаш
Будиночки в дитинстві не будували тільки ледачі. Коли почнете споруджувати з дитиною будинок із табуреток, ковдр, подушок і коробок, самі того не помічаючи, повернетеся у дитинство! І обов’язково захочете спорудити свій особистий шалаш для читання і медитації.
Коментарi